"נביא פתרונות לניהול נכסים מקוונים לארגוני אנטרפרייז"

"אנו מעמידים פתרונות אבטחת מידע והגנת הסייבר בענן, בינה מלאכותית ופלטפורמת CDN - עבור כלל הנכסים המקוונים בארגונים", אמר דוד ביסמוט, שנכנס באחרונה לתפקיד מנכ''ל ITway מבית נס

דוד ביסמוט, מנכ''ל ITway מבית נס. צילום: יח"צ

"ארגוני אנטרפרייז נדרשים לפתרונות לניהול הנכסים (הדיגיטליים) המקוונים שלהם. הרכישה של ITway מהווה עבור נס הרחבה והעמקה של פתרונות החברה בעולם הענן ושער כניסה לעולמות ה-CDN והאבטחה בענן. פתרונות החברה מיועדים לארגונים בסדרי גודל בינוני ואנטרפרייז – שהם שדה הפעילות הטבעי של נס", כך אמר דוד ביסמוט, מנכ"ל ITway מבית נס.

ביסמוט, בן 45, ניהל בשנים האחרונות ב-NessPRO – קבוצת מוצרי התוכנה של נס – את פעילות מוצרי אבטחת המידע, הגנת הסייבר, ניהול וניטור ביצועים.

ביסמוט התראיין לאנשים ומחשבים לרגל מינויו באחרונה למנכ"ל החברה. הרכישה של ITway הצטרפה לרכישות קודמות של נס: במאי 2018 נס רכשה את Clouding Now, שפועלת בשכבת הארכיטקטורה והתשתיות בעננים הציבוריים, ומסייעת לארגונים להגר את מערכי ה-IT שלהם לעננים ציבוריים. ביולי 2016 נס העמיקה את פעילותה בתחום הפיננסי, ורכשה את השליטה (60%) על פעילות דנ-אל פתרונות תוכנה מתקדמים.

ITway, אמר ביסמוט, "הוקמה בשנת 2008 ופועלת בתחום שיווק והפצת מוצרי תוכנה ומתן שירותים ופתרונות – בעולמות CDN (הנגשת והאצת תוכן ברשתות תקשורת) והגנת הסייבר. אנו מספקים פתרונות מוכללים ושלמים, מבוססי ענן – לכלל הנכסים הדיגיטליים בארגון – אתרי אינטרנט, אפליקציות ווב ומובייל ו-API". לחברה מאות לקוחות בעולם – עם מיקוד בשווקים בישראל, אנגליה, מאלטה וקפריסין, ועל לקוחותיה בארץ נמנות איירון סורס, אאוטבריין, eToro, פלייטק, אל על ועוד.

"ב-ITway גלום פוטנציאל משמעותי עבור לקוחותיה של נס"

אחת מנקודות החוזק של החברה, אמר ביסמוט, "היא ש-ITway שותפת פלטיניום בכירה של אקמאי, פלטפורמת הענן המובילה בעולם, אשר מסייעת לארגונים לספק חוויות משתמש ואבטחה– בכל מכשיר ובכל מקום בעולם. אקמאי אחראית על 30% מתעבורת האינטרנט בעולם". הוא הוסיף כי "בשנים האחרונות "אקמאי מתמקדת ומשקיעה משאבים רבים בעולם אבטחת מידע וסייבר בענן – וכיום מעמידה פלטפורמת אבטחת מידע מבוססת בינה מלאכותית, מהמתקדמות בעולם".

לדבריו, "אנו מספקים פתרונות האצת תוכן ואבטחת מידע בענן, עם 100% זמינות עבור עשרות רבות של לקוחות מכלל המגזרים. הפלטפורמה, המבוזרת גיאוגרפית, מספקת יכולות אבטחה והאצת תוכן עבור הארגונים בכל מקום בעולם. הפתרונות שלנו חוסכים לארגונים זמן וכסף, בשל אופן הטיפול שלנו בתעבורת האינטרנט של ארגונים, והאצה של התעבורה באופן מהיר ומאובטח – על גבי כל רכיב קצה".

"עד היום", ציין ביסמוט, "המיקוד של ITway היה בחברות טכנולוגיה מובילות, עם צורך עסקי קריטי בהאצת תוכן ותעבורה באמצעות פריסות שרתים גלובליות. כל זאת לטובת יצירת חווית משתמש אופטימלית. עם החבירה שלנו לנס והגדלת היצע הפתרונות של ITway, נרחיב את השירותים המוצעים לארגוני האנטרפרייז– בנקים, חברות כרטיסי אשראי וביטוח, ארגוני בריאות, תעשייה ועוד".

לדברי ביסמוט, " ITway הפכה להיות חלק חשוב באסטרטגיה בה נס נוקטת בשנים האחרונות. אנו מהווים מכפיל כוח משמעותי לפעילות של נס בעולם הענן בישראל".

"ב-ITway גלום פוטנציאל משמעותי עבור לקוחותיה של נס", סיכם ביסמוט, "השאיפה היא להגיע עם מכלול הפתרונות המתקדמים הללו ללקוחות אלה, אשר ללא ספק נדרשים להם. נשמור על עצמאות החברה ועל היכולות המיוחדות שלה בעולמות הענן ואבטחת המידע – ולצד זאת נעבוד בשיתוף פעולה עם נס, שיש לה היכרות עם הצרכים של הלקוחות הארגוניים הגדולים בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים