תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » IT פיננסי » בנק הפועלים מטמיע CRM של Salesforce ב-100 מיליון שקלים

בלעדי לאנשים ומחשבים

חדש לצד הוותיק. בנק הפועלים

בנק הפועלים מטמיע CRM של Salesforce ב-100 מיליון שקלים

המערכת, שמוטמעת בחטיבה העסקית, תאפשר לבנק ניהול יעיל יותר של קשרים עם הלקוח ● מדובר באחד מפרויקטי ה-IT הגדולים שבנק הפועלים ביצע אי פעם

מאת 15 באפריל 2019, 11:34 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

בנק הפועלים מטמיע בימים אלה מערכת CRM של Salesforce בחטיבה העסקית שלו. ההחלטה על הבחירה במערכת של Salesforce נפלה ב-2015, אולם הפרויקט החל בנובמבר 2017 ויסתיים עד סוף השנה. עלותו של הפרויקט לא נמסרה, אבל לאנשים ומחשבים נודע כי היא נאמדת ב-100 מיליון שקלים. זהו אחד מפרויקטי ה-IT הגדולים אי פעם שביצע הבנק הגדול במדינה.

המערכת של Salesforce היא אחת המערכות הבולטות בעולם לניהול קשרי לקוח. זוהי מערכת מוצפנת הפועלת בענן ומשרתת בנקים וארגונים בולטים. הפתרון מספק לבנק ראייה היקפית ומלאה לגבי כל לקוח. בפועלים אומרים שהוא הבנק הראשון בישראל המשלב מוצר הצפנה מבוסס ענן על גבי הפלטפורמה, מה שיביא לו לחיסכון בעלויות.

הפלטפורמה כוללת חנות אפליקציות עם אלפי יישומים פיננסיים של חברות פינטק, שיאפשרו לבנק להציע פתרונות מתקדמים במהירות. בבנק הפועלים חוזים שהיא תייעל באופן משמעותי את ערוצי התקשורת בינו לבין הלקוח ותאפשר ללקוח ליהנות ממגוון פתרונות באופן ישיר ומהיר.

בשלב הראשון, המערכת תשרת את בנקאי החטיבה העסקית ותאפשר להם להעניק ללקוחותיהם שירות מותאם ומסונכרן. בהמשך, היא תשרת גם את לקוחות החטיבה, שיוכלו לתקשר עם הבנק בדרך יעילה.

שינוי העבודה של הבנקאים ביותר מ-50 תהליכי ליבה

מערכת ה-CRM החדשה תשנה את אופן העבודה של בנקאי החטיבה העסקית ביותר מ-50 תהליכי ליבה. במקום לעבוד עם מגוון מערכות, הבנקאי יוכל לנהל בפלטפורמה מרכזית אחת את כל תיקי הלקוחות, אנשי הקשר, ההתקשרות עם הלקוח וסנכרון עם המייל – גם במכשיר הנייד. כל זאת לצד גמישות ומהירות בקבלת הנתונים והזנת המידע הרלוונטי ללקוח.

הפרויקט בוצע תוך שיתוף בין הבנק לחברת הייעוץ הטכנולוגית אקסנצ'ר, בשילוב מומחים בינלאומיים בעלי ניסיון רב בביצוע פרויקטים חדשניים.

אסנת נמט, מנהלת המטה של החטיבה העסקית בבנק הפועלים, אמרה כי "החזון שלנו תמיד ממוקד לקוח, ומוטלות עלינו החובה והאחריות לבנות את המדרגה הבאה ביחסי לקוח-בנק. המערכת תאפשר לנו לשדרג את השירות שאנחנו יכולים להציע לכל אחד מהם, בכל מקום ובכל שעה. נמשיך לאמץ פתרונות מתקדמים למתן מענה מותאם לכל לקוח".

לדברי ד"ר רונן יוכפז, מנהל אגף הפיתוח בחטיבת הטכנולוגיה והמחשוב בבנק, "אנחנו מצויים בתהליך טרנספורמציה מתמשך לאימוץ יכולות טכנולוגיות פלטפורמות מחשוב מתקדמות, שענן הוא אחד מהם. השימוש במערכת בענן בצורה מוצפנת ומאובטחת מאפשר לנו דרך מתקדמת של ניהול תקשורת עם לקוחות החטיבה העסקית".

בנק הפועלים מטמיע CRM של Salesforce ב-100 מיליון שקלים Reviewed by on . בנק הפועלים מטמיע בימים אלה מערכת CRM של Salesforce בחטיבה העסקית שלו. ההחלטה על הבחירה במערכת של Salesforce נפלה ב-2015, אולם הפרויקט החל בנובמבר 2017 ויסתיים בנק הפועלים מטמיע בימים אלה מערכת CRM של Salesforce בחטיבה העסקית שלו. ההחלטה על הבחירה במערכת של Salesforce נפלה ב-2015, אולם הפרויקט החל בנובמבר 2017 ויסתיים Rating: 0

תגובות (1)

  • Avatar

    מוטי

    למה כל כך יקר ? מה מוכרים פה זהב?

הגיבו