אחרי ארבע שנות פעילות: מספר הציוצים בטוויטר הגיע ל-10 מיליארד

תשעה מיליארד מהציוצים פורסמו ב-16 החודשים האחרונים - פחות משנה וחצי ● לא ניתן לדעת מי היה הגולש ששלח את הציוץ ה-10 מיליארד, שכן הפרופיל שלו "מוגן", מה שאומר שהציבור הרחב לא יכול לראות את ציוציו ● על פי ההערכות, טוויטר ישבור את מחסום 20 מיליארד הציוצים ביולי הקרוב

עוד הוכחה לכך שטוויטר (Twitter) הוא אתר מאוד פופולרי: אחרי ארבע שנות פעילות בלבד, הגיע מספר הציוצים ברשת החברתית ל-10 מיליארד. בהתאמה, הגיע מספר התווים שפורסמו בטוויטר מאז הקמתה ל-1.4 טריליון, שכן מספרם המקסימלי בכל ציוץ הוא 140.

תשעה מיליארד מהציוצים אירעו ב-16 החודשים האחרונים – פחות משנה וחצי. זאת, לאחר שבנובמבר 2008 שבר האתר את מחסום המיליארד ציוצים.

לא ניתן לדעת מי היה הגולש ששלח את הציוץ ה-10 מיליארד, שכן הפרופיל שלו "מוגן", מה שאומר שהציבור הרחב לא יכול לראות את ציוציו.

האתר הראשון שפרסם על ההישג של טוויטר הוא Gigatweet – המתעד את כל הציוצים בטוויטר בזמן אמת. על פי הערכות האתר, אם קצב השימוש ברשת החברתית יישאר כפי שהוא עכשיו, מספר הציוצים בטוויטר יגיע ל-20 מיליארד במהלך חודש יולי הקרוב. הפופולריות של טוויטר נמצאת בעלייה רצופה, והאתר מושך אליו אנשים "רגילים" לצד סלבריטאים. אחד המשתמשים המפורסמים בו הוא השחקן אשטון קוצ'ר, שרבים עוקבים אחר הפרסומים שלו באתר.

בנוסף, העיר בעלת מספר הרשומים הכי גבוה בטוויטר היא לונדון. עם זאת, נראה שעובדה זו לא עושה רושם על החברות בבריטניה. מסקר שנערך במדינה עלה, כי אמנם, ל-57 מתוך 100 החברות הגדולות באי הבריטי יש פרופיל באתר, אולם רק 16 מהן מנצלות אותו כדי לתקשר עם הלקוחות. בנוסף, 72% מאותן 57 חברות כלל לא משתמשות בפרופיל שלהן באתר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים