קבוצת יעל תגייס למעלה מ-170 עובדים ב-2010

גיוס העובדים, שכבר החל, מתבצע בין היתר בשיטת "חבר מביא חבר" ● כל עובד שמאתר מגויס חדש שנקלט בחברה, מקבל בונוס של 3,000 שקלים או חופשה זוגית, על פי בחירתו ● נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל: "הגיוס החדש מלמד על התאוששות ודרישה להתמקצעות בתחום בו אנו פועלים"

קבוצת יעל, המונה את החברות יעל תוכנה ומערכות, IFN, יעל פתרונות משולבים, ושורקומפ, תגייס למעלה מ-170 עובדים ב-2010. זאת, לאחר שב-2009 גויסו לקבוצה למעלה ממאה עובדים חדשים. הגיוס של 2010 כבר החל, ועד עתה הצטרפו במסגרתו כעשרים עובדים ליעל.

גיוס העובדים מתבצע, בין היתר, בשיטת "חבר מביא חבר". במסגרת המבצע שעליו הוכרז ביעל, כל עובד של הקבוצה שמביא חבר שנשאר בתפקיד פרק זמן מינימלי של שישה חודשים, מקבל בונוס של 3,000 שקלים או חופשה זוגית, על פי בחירתו. בנוסף, מועמדים לעבודה, או עובדים מחוץ לחברה המביאים חבר שאינו מוכר בקבוצה, מקבלים, במידה והחבר נקלט, מסך של דל (Dell).

בין העובדים אותם מחפשת קבוצת יעל: DBA Oracle/SQL Servier תשתיתי ואפליקטיבי; תוכניתני Magic ו-Cobol; בודקי תוכנה (Q.A); תוכניתני MF; תוכניתני java/j2ee; תוכניתני דוט.נט; מנתחי מערכות; מיישמים ומפתחים של אפליקציות אורקל (Oracle); אנשי System ואבטחת מידע; ומנהלי פרויקטים.

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל: "הגיוס החדש מלמד על התאוששות ודרישה להתמקצעות בתחום בו אנו פועלים. העובדים ישובצו בפרויקטים של החברה ובאתרים השונים בהם קבוצת יעל נותנת שירותים. יש לנו מערך מיון קפדני, במטרה להתאים את העובדים למשימות הספציפיות ולאופייה של החברה בכלל, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה אישיותית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים