לחדר המיון הקרוב אלייך – שכעת הוא גם הכי פחות עמוס – פנה ימינה

בקרוב: אפליקציית Waze שתנתב מטופלים לחדרי המיון על פי רמת העומס בהם • השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, האחראית גם על ישראל דיגיטלית: "המיזם יקל על העומסים בחדרי המיון ויאפשר שירותי חירום נגישים יותר לאזרחי ישראל”

אפליקציה חדשה שתושק בקרוב על ידי הממשלה תאפשר לכל מי שנאלץ להגיע לחדרי מיון בבתי החולים בישראל לקבל מידע עדכני על מצב התורים בחדר המיון באזור שלו ותסייע לקיצור זמני ההמתנה הארוכים.

האפליקציה מפותחת ביוזמת מטה ישראל דיגיטלית ומשרד הבריאות ונקראת מיון זמין. היא תכלול בתוכה מידע על שירותי חירום רפואיים נגישים וזמינים לאזרחי ישראל. תהיה בה מערכת מידע חדשנית, אחודה לבתי וקופות החולים, שתפקח על קבלת החלטות במהלך ההמתנה בחדר המיון ותנתב מטופל לחדר המיון הקרוב ביותר אליו בשקלול כל המשתנים, לרבות עומסי תנועה ועומסים בחדרי המיון.

ההשקה הרשמית של האפליקציה החדשה תיערך בדצמבר הקרוב. עד כה כבר התחברו אליה 16 בתי חולים. היא תהיה מותאמת לכל הפלטפורמות הדיגיטליות.  בהמשך תכלול האפליקציה רכיב של Waze שיכוון את המטופל לחדר המיון הזמין ביותר, בשקלול זמני נסיעה והמתנה.

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, האחראית גם על ישראל דיגיטלית אמרה כי "המיזם יקל על העומסים בחדרי המיון ויאפשר שירותי חירום נגישים יותר לאזרחי ישראל, הוא חלק ממהפכת הדיגיטל שהמשרד לשוויון חברתי מוביל ושמציבה את ישראל בחזית החדשנות העולמית".

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל. צילום: פלי הנמר

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל. צילום: פלי הנמר

המיזם יוצג בין היתר בכנס ארגון המדינות הדיגיטליות D9 שייפתח ביום שלישי הקרוב במרכז הירידים ביוזמת השרה גמליאל. באירוע צפויים להשתתף שרים בכירים ממדינות החברות בארגון. כמו כן המיזם יוצג בין היתר בכנס המרכזי בנושא בריאות דיגיטלית של אנשים ומחשבים DHEALTH שייערך ב-17 לדצמבר במרכז הכנסים לאגו, במעמד סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ובכירי מערכת הבריאות בישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים