הפניקס תטמיע כלי איכות, תחקור וטיוב נתונים של טריליום; היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

הכלי נועד לסייע לפניקס בהתמודדות עם נושא איכות הנתונים וצפוי לשמש אותה כהכנה לעמידה ברגולציית Solvency II ● במסגרת הפרויקט יוטמעו בפניקס מודול Trillium Discovery הסורק את כל מאגרי הנתונים בארגון וממליץ על חוקים עסקיים מתאימים, מודול Trillium Quality הבודק נתוני שמות וכתובות של מבוטחים על פני מערכות שונות ומודול Trillium InSight המהווה כלי דיווח ו-"לוח מחוונים"

חברת הביטוח הפניקס תטמיע כלי איכות, תחקור וטיוב נתונים של חברת טריליום (Trillium Software), המיוצגת בארץ על ידי קבוצת אמן. הכלי נועד לסייע לפניקס בהתמודדות עם נושא איכות הנתונים וצפוי לשמש אותה כהכנה לעמידה ברגולציית Solvency II ובשורה של מטרות שאיכות נתונים היא מרכיב הכרחי בהן. היקפו של הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט יוטמעו מודול Trillium Discovery – כלי תחקור נתונים אוטומטי הסורק את כל מאגרי הנתונים בארגון וממליץ על חוקים עסקיים מתאימים; מודול Trillium Quality הבודק נתוני שמות וכתובות של המבוטחים על פני מערכות שונות, תוך ביצוע התאמה והאחדה בין הרשומות למבוטחים; ומודול Trillium InSight המהווה כלי דיווח ו-"לוח מחוונים" (dashboard) שיספק להנהלת הארגון נתונים עדכניים אודות מצב הנתונים ותאימות ל-Solvency II.

שלמה שמאי, משנה למנכ"ל ומנהל מערכות מידע בחברת הפניקס, אמר, כי: "כלי הטריליום מסוגלים לתחקר את כל טווח הנתונים ומקצרים את זמן איתור השגיאה באופן דרמטי. הטמעת הכלים תאפשר לנו לתת שירות טוב ומדויק יותר ללקוחותינו ותחסוך לנו משאבי זמן וכסף".

לדברי גיא אופק, מנהל תחום איכות נתונים בקבוצת אמן, "טריליום הינו המוצר היחיד מסוגו התומך בעברית באופן מלא ולא מגויר ומסוגל לזהות אנומליות וזהויות בנתונים בשפה העברית. האתגרים העומדים בפני חברות במגזר הפיננסי, הן במישור הרגולטורי והן במישור העסקי מחייבות היערכות והקפדה על נושא איכות הנתונים ואנו יכולים לספק מענה לנושא זה על ידי שימוש בכלי טריליום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים