הפיצוי שמציעה פלאפון לנפגעי התקלה: גלישה ללא הגבלה לחודש

הלקוחות שסבלו מהתקלה הארוכה, שהחלה אתמול (א') וכבר תוקנה, יוכלו לנצל את הפיצוי, ששוויו לא עולה על עשרות שקלים ● האם מדובר בפיצוי מספיק?

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון. צילום: נחמה אלמוג

לקוחות רבים של פלאפון לא יכולים היו להוציא מאתמול (א') בצהרים, במקרים מסוימים למשך כ-24 שעות, וחלקם דיווחו על פגיעה בעסקים, או התעצבנו במיוחד שהתקלה קרתה דווקא ביום הראשון ללימודים. מה שהחברה מציעה להם כפיצוי הוא גלישה ללא הגבלה למשך חודש.

המהלך אמנם יעלה לפלאפון לא מעט כסף, אבל מדובר בפיצוי בשווי של עשרות שקלים בלבד (על פי מחירי החבילות שהיא מציעה), וגם זה רק אם יש במשפחה (או בבית העסק) יותר מחמישה מנויים על שירותיה.

יצוין כי הפיצוי יינתן ללקוחות שחוו שיבושים במהלך התקלה, כלומר: כאלה שמספרי הטלפון שלהם מתחילים בספרות 6 ו-7, והיא תהיה בתוקף עד 2 באוקטובר (כולל) – אחרי החגים. ההטבה תופעל אוטומטית למנויים הרלוונטיים, הם יקבלו על כך הודעת טקסט אישית ולא תידרש כל פעולה אקטיבית מצדם.

בחברה מוסרים כי ללקוחות מהמגזר החרדי, שאינם גולשים ברשת, יוצעו 500 דקות שיחה לחו"ל למדינות שונות. גם במקרה זה הפיצוי יינתן אוטומטית ולא תצטרך כל פעולה מצד הלקוח. כך או כך, הפרטים המלאים על הפיצוי, או ההטבה, צפויים להופיע באתר החברה.

משרד התקשורת מתערב

התקלה החלה אתמול לקראת הצהרים ועוררה את זעמם של רבים מיותר משני מיליון לקוחות פלאפון, שחלק מהם הביעו את דעתם ברשתות החברתיות, ובפרט בעמוד הפייסבוק של החברה. כתוצאה מכך, הלקוחות שנפגעו לא יכולים היו להוציא ולקבל שיחות, ובחלק מהמקרים גם לא לגלוש.

בפלאפון ציינו כי מקור התקלה הוא עבודות תשתית שנעשו בשבוע שעבר ברשת שלה. משרד התקשורת הודיע היום כי הוא ממנה צוות לבדיקת הנושא, שיגיש מסקנות ביניים בתוך שבועיים ואת מסקנותיו הסופיות – עד תחילת נובמבר. מהנדסים של המשרד אף הצטרפו לצוותים של פלאפון שמטפלים במקרה.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, שב והתנצל אחר הצהרים ואמר כי "ברצוני להודות ללקוחותינו על הסבלנות. בשעות אלה הסתיימו הפעולות ורשת פלאפון יציבה ותקינה. מנויים הפונים עם תקלות פרטניות מטופלים בנקודות השירות. ההחלטה להעניק חבילה גלישה חופשית בישראל ללא הגבלה נבעה מכך שאנחנו יודעים כי בתקופת החגים ישנו שימוש מוגבר בהיקפי הגלישה בנייד, ואנחנו בטוחים כי לקוחות רבים ייהנו מההטבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים