תקלה ארצית ברשת פלאפון; הלקוחות זועמים

מיליוני לקוחות לא יכולים לקבל ולהוציא שיחות משעות הבוקר ● רבים מהם השתמשו ברשתות החברתיות על מנת לצאת נגד החברה והשירות שלה ● פלאפון: אנחנו מתנצלים ועובדים לתיקון התקלה

פלאפון

מיליוני לקוחות פלאפון ברחבי הארץ חווים בשעות האחרונות שיבושים ותקלות בקבלה ובהוצאה של שיחות ברשת של החברה. נראה כי החברה חווה כעת תקלה טכנית חמורה, אם כי הגלישה הסלולרית אפשרית לחלק מהם. יצוין כי חלק מהמשתמשים מציינים שמדובר בתקלה שנייה בשבוע האחרון.

בעדכון שפרסמה בשעות הצהרים מסרה פלאפון כי "החל מהשעה 12:00 היום קיימים שיבושים ברשת לחלק ממנויי החברה לסירוגין, המוערך בכ-20% מלקוחות החברה. מקור השיבושים נובע מתקלה שנוצרה במהלך עבודות שדרוג ותחזוקה על בסיס הנתונים ברשת. אנו פועלים במלוא המרץ להשיב את השירות לסדרו בהקדם".

בשעה 16:00 מסרה החברה על "שיפור בשירות". "כרגע", נכתב בהודעה, "עיקר השיבושים מתמקדים במספרי טלפון המתחילים בספרות 6 ו-7, והם אשר חווים את השיבושים ברשת לסירוגין. זאת, גם כאשר מנויים אחרים מחייגים אליהם". בפלאפון ציינו ש-"מנויים החווים שיבושים יכולים לעבור לרשת ה-Wi-Fi לשיחות, הודעות וגלישה".

"אתם פשוט מזלזלים בלקוחות שלכם"

דף הפייסבוק של החברה הוצף בשעות האחרונות בפוסטים ובתגובות של לקוחות זועמים. אחד מהם כתב: "פעם שנייה במשך שלושה ימים, כשהפעם הראשונה הייתה בתירוץ של 'עבודות תשתית לשדרוג'. באיזו צורה חברה בסדר גודל שלכם עושה עבודות תשתית מבלי לעדכן את הלקוחות שלה לפחות 14 ימי עסקים לפני העבודות בכל ערוץ תקשורת אפשרי, ולוודא שהלקוחות יודעים שביום X בשעה Y לא תהיה להם אפשרות להשתמש בשירות שלכם?!"

"אני מקווה מאוד בשבילכם שהתקלה היום לא תגיע מלווה בתירוץ של עבודות תשתית, ושמדובר בתקלה שלא יכולתם לצפות וכמובן להוכיח בבית המשפט שלא יכולתם לצפות אותה. אתם פשוט מזלזלים בלקוחות שלכם".

לקוחות רבים מתלוננים על כך שהתקלה מתרחשת ביום חשוב מבחינתם – התחלת הלימודים. אחת מהם כתבה בדף הפייסבוק: "מה קורה? מהבוקר עד עכשיו בלי קו… תתביישו לכם! הייתי צריכה לעשות צעדה ולחפש את הבן שלי במסגרת חדשה. לא להאמין! לפחות הייתם שולחים הודעת SMS … אם לא הייתי נכנסת לחפש אתכם בפייסבוק, לא הייתי יודעת".

עוד עולה מתגובות הלקוחות הזועמים בדף הפייסבוק עולה כי החברה לא נותנת מענה הולם ללקוחות שפונים אליה. "פניתי אליכם בצ'ט ואני לא מקבל שום מענה", כתב אחד מהם. "כבר כמעט שעה לא יכול להוציא ולקבל שיחות! אני מנהל משרד עורכי דין, פשוט נטרלתם לי את המשרד". משתמש אחר כתב: "תודה באמת שאתם נזכרים להודיע אחרי שכבר כמה שעות אין לי קו ולא ידעתי למה. כבר חשבתי שיש לי תקלה בטלפון. פשוט בושה השירות שלכם, לא הגיוני שלא מעדכנים את הלקוחות על תקלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים