קבוצת מיחשוב הטמיעה מערכת BI פרי פיתוחה בחברת צינורות; היקף היישום: 200 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט התבססה קבוצת מיחשוב על מודל ה-BI הסטנדרטי - Profit Sales, שפיתחה כמוצר מדף, והרחיבה אותו בהתאם למאפיינים ולצרכים הייחודיים של צינורות ● איציק מולכו, מנכ"ל צינורות: "בזכות מערכת ה-BI יש לנו היום מידע זמין המאפשר הצלבת נתונים ממערכות מקבילות ומשמש ככלי תומך החלטות שתרומתו קריטית להצלחת החברה"

קבוצת מיחשוב סיימה לאחרונה את השלב הראשון בפיתוח ובהטמעת מערכת BI פרי פיתוחה בחברת צינורות. במסגרת הפרויקט התבססה קבוצת מיחשוב על מודל ה-BI הסטנדרטי – Profit Sales, שפיתחה כמוצר מדף, והרחיבה אותו בהתאם למאפיינים ולצרכים הייחודיים של צינורות. המודל המורחב משמש את ההנהלה הבכירה של החברה, לרבות מנהלי התפ"י והמכירות. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-200 אלף שקלים.

מערכת ה-BI מאחדת נתונים המגיעים משני מפעלי החברה, בצריפין ובעכו, והיא כוללת שני מודלים מרכזיים, המשתלבים זה בזה: הראשון הינו מודל תפעולי המציג ומנתח רמות מלאי, צבר הזמנות לייעול תחזיות ותוכניות ייצור, צפי שעות עבודה, תפוקות ייצור וניתוח תצרוכת של חומרי גלם, צווארי בקבוק בייצור ועוד.

המודל השני הינו מודל מכירות המציג סימולציות what if המושפעות משינוי בשערי הדולר, במחירי חומרי הגלם וכו', תקציב מכירות מול ביצוע, תקן רווחיות לעומת רווחיות בפועל, הצעות מחיר לעומת תמחיר ועוד. בנוסף, מציגים המודלים ניתוח מעמיק של מגמות בהתנהגות פריטים , לקוחות ועוד. המערכת נודעה לתרום לשיפור התיאום בין המחלקות השונות בחברה, כגון: הזמנות, ייצור ומלאי.

לדברי איציק מולכו, מנכ"ל צינורות, "צינורות חרטה על דגלה יישום ושימוש בחדשנות וטכנולוגיה. בזכות מערכת ה-BI של קבוצת מיחשוב יש לנו היום מידע זמין המאפשר הצלבת נתונים ממערכות מקבילות ומשמש ככלי תומך החלטות שתרומתו קריטית להצלחת החברה".

עודד טהורי, מנהל חטיבת ה-BI בקבוצת מיחשוב, אמר, כי "בפרק זמן קצר מאוד הצלחנו להשלים יישום והטמעה מלאה של המוצר בתוספת פיתוח ויישום הדרישות הייחודיות של הלקוח ואנו גאים בתוצאה. לאור ההטמעה המוצלחת נתבקשנו מצינורות לאפיין גם מודל פיננסי ועתה אנו שוקדים על שלב ב' של הפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים