סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל: המנטרה של גוגל היא "בולשיט"; אדובי – חברה עצלנית

ג'ובס אמר על גוגל, כי "Don't be evil" הוא משפט שטותי, וכי "היא רוצה להרוג את ה-iPhone; לא ניתן להם לעשות את זה" ● על אדובי הוא אמר ש-"יש להם את הפוטנציאל לעשות דברים מעניינים, אבל הם פשוט מסרבים לעשות זאת" ● ג'ובס טען, כי "בעתיד, אף אחד לא ישתמש בפלאש, מפני שהעולם עובר ל-HTML5"

ועכשיו האופרה. סטיב ג'ובס

סטיב ג'ובס ואפל (Apple) ממשיכים לספק כותרות: אחרי שהחברה השיקה לאחרונה את מחשב הלוח הראשון שלה, iPad, בחר המנכ"ל להשתלח בחברות מתחרות. כך, הוא טען ש-"Don't be evil", המנטרה של גוגל (Google), היא "שטויות" – או "בולשיט", כלשונו – וכי אדובי (Adobe) היא חברה עצלנית.

ג'ובס אמר את הדברים באירוע של עובדי אפל. אחד העובדים, שלא הזדהה בשמו מאחר שאפל לא אישרה לו לדבר עם התקשורת, ציטט באוזני כתב ה-Wired את ג'ובס כאומר על גוגל: "אנחנו לא נכנסנו לשוק החיפוש, אבל הם נכנסו לשוק הטלפונים". חמתו של ג'ובס עלתה לאחר שגוגל השיקה בראשית החודש את Nexus One – הטלפון החכם הראשון שלה. בתגובה, הוא אמר שמספר היישומים בחנות iTunes של אפל עומד על 3 מיליון, וכי "אנחנו לא רואים שיש לנו מתחרים".

"אל תטעו – גוגל רוצה להרוג את ה-iPhone", אמר ג'ובס באירוע. "לא ניתן להם לעשות את זה". לאחר מכן, שאל אחד העובדים את ג'ובס שאלה בנושא אחר, אולם הוא בחר להישאר באותו נושא. "אני רוצה לחזור לשאלה הקודמת ולומר דבר נוסף: המנטרה של גוגל, 'Don't be evil', היא בולשיט".

על אדובי אמר ג'ובס: "הם עצלנים. יש להם את הפוטנציאל לעשות דברים מעניינים, אבל הם פשוט מסרבים לעשות זאת". "אפל לא משתמשת בפלאש, כי זה דבר מטורף", הוסיף. הוא טען, כי בעתיד, "אף אחד לא ישתמש בפלאש. העולם עובר ל-HTML5".

על פי גורמים שהיו באירוע, ג'ובס אמר בו שהדור הבא של מחשבי המקינטוש יהיו "קפיצת שלב". הוא אף כינה את בלו-ריי (Blu-ray) "בלאגן".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מתנחל

    יכול להיות ש weird זה בעצם Wired? חחחח....

אירועים קרובים