מנכ"ל גוגל: "סביבה מאובטחת הינה גורם מכריע עבור ארגוני אנטרפרייז"

לדברי סונדאר פיצ'אי, "Google Cloud זוכה בלקוחות אסטרטגיים" ● "הנחנו שלושה כבלים תת-ימיים והכרזנו על מרכזי נתונים חדשים בקנדה, יפן, הולנד וערב הסעודית, בדרכנו ל-20 מרכזי נתונים"

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל

הענן של גוגל, Google Cloud, צובר תאוצה בשוק ארגוני אנטרפרייז, אמר סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (Google).

על פי מנכ"ל גוגל, הענן שלהם צמח משמעותית ברבעון הראשון של 2018 – שנה לאחר שהכנסותיו הרבעוניות עברו את רף המיליארד דולר.

אלפבית (Alphabet), חברת האם של גוגל, אינה מפרסמת נתונים כספיים מפורטים של פעילות הענן שלה, אלא כוללת אותם תחת הסעיף "הכנסות אחרות" לצד Google Play ומוצרי חומרה נוספים. אולם, מהדו"חות הרבעוניים שפרסמה באחרונה ענקית ה-IT, עולה כי הפעילות העסקית של חטיבת הענן שלה תרמה לצמיחה משמעותית בסעיף "הכנסות אחרות" ברבעון הראשון של השנה, שהגיעו ל-4.35 מיליארד דולר, בהשוואה ל-3.2 מיליארד ברבעון המקביל אשתקד.

בשיחת ועידה עם משקיעים, פיצ'אי אמר כי הצמיחה בהכנסות גוגל ברבעון האמור, נבעה במידה רבה מההצלחה של יחידת הענן שלה בשוק האנטרפרייז. "אנו חווים צמיחה רחבה וחותמים על עסקאות גדולות יותר, עם לקוחות אסטרטגיים יותר בתחום הענן", אמר פיצ'אי. "יכולות הענן של גוגל בתחומי האבטחה, הפתרונות המתקדמים והקלים לשימוש לניתוח נתונים ולימוד מכונה, ופלטפורמת השיתופיות G Suite, עוזרים לנו להשיג זכיות משמעותיות. Google Cloud צומחת היטב".

להתרחב כדי לתמוך בביקוש הגובר

"אנו מאמינים כי הסביבה המאובטחת שלנו מהווה גורם מכריע עבור ארגוני אנטרפרייז," הוסיף פיצ'אי. "לקוחות G Suite, דוגמת קולגייט-פלמוליב (Colgate-Palmolive), מספרים לנו שאף חברה אחרת לא הצליחה לספק להם שילוב מוצלח יותר של חומרה, רשת ואבטחה".

פיצ'אי התייחס אל Cloud AutoML, אחד הפתרונות הבולטים שהחברה השיקה באחרונה, באומרו כי "הוא מקל על ארגונים שאין להם המשאבים הנחוצים לפיצוח יכולות לימוד מכונה – לבנות רשתות עצביות מורכבות".

במהלך השנה האחרונה גוגל השקיעה רבות בפיתוח רשת תשתיות הנתונים שלה, והבטיחה שתוכל להתחרות בתשתיות של מיקרוסופט (Microsoft) ו-AWS.

"אנו ממשיכים להרחיב את התשתית הגלובלית של גוגל כדי לתמוך בביקוש הגובר", אמר פיצ'אי, "הנחנו שלושה כבלים תת-ימיים והכרזנו על מרכזי נתונים חדשים בקנדה, יפן, הולנד וערב הסעודית, בדרכנו ל-20 מרכזי נתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים