עיריית רעננה תבצע פרויקטי עיר דיגיטלית במיליוני שקלים

הפרויקטים הם בתחומי התקשורת, השו"ב והתחבורה, ומוביל אותם אורן מזרחיל, המנמ"ר החדש של עיריית רעננה, שנכנס לתפקידו בינואר

אורן מזרחיל, המנמ"ר הפורש של עיריית רעננה. צילום: יוגב אריה

עיריית רעננה תבצע בשנים הקרובות שורה של פרויקטי מחשוב במטרה ליישם את תפיסת העיר הדיגיטלית שהיא מגבשת בימים אלה. במסגרת הפרויקטים תחליף העירייה את תשתיות התקשורת והמחשוב, תשדרג את מערכות השו"ב והמוקד העירוני שלה ותבצע פרויקט לתכנון רמזורים ברחבי העיר. ההיקף הכללי של המהלך מוערך במיליוני שקלים.

את הפעילות הזו מוביל אורן מזרחיל, מנמ"ר עיריית רעננה, שנכנס לתפקידו בינואר השנה. הוא החליף את ענת ספקטור, המנמ"רית הוותיקה, שפרשה אחרי 16 שנות עבודה בעירייה.

מזרחיל הגיע לעיריית רעננה מאמדוקס, שם עבד 17 שנים בשורה של תפקידי פיתוח, ניהול וארגון. התפקיד האחרון שלו היה מנהל מערכות מידע עסקיות, שמשרתות את כל הלקוחות הפנימיים של אמדוקס ברחבי העולם.

הוא אמר לאנשים ומחשבים כי "אנחנו נמצאים בעיצומה של כתיבת תכנית אסטרטגית לעיר הדיגיטלית. במסגרת התכנית נבצע בחינה כוללת של הפעילויות, השירותים והתהליכים בעירייה, בראי של התושב 360 מעלות".

את התכנית מכינה ועדה שמזרחיל חבר בה ועומדת בראשה פרי נתיב, סמנכ"לית לאסטרטגיה והסברה בעיריית רעננה. לצורך בחינת התהליכים וכתיבת התכנית שכרה העירייה את שירותיה של אנרג'י תים.

שלושה מכרזים

המהלך מורכב ממספר מכרזים. המכרז הראשון הסתיים והזוכות, מלם תים וסיסקו (Cisco), כבר מבצעות בימים אלה החלפה של כל התשתיות האקטיביות ופרישה מחדש של מרכיבי התקשורת בעיר, כולל ציודי קצה, הכנת ארונות תקשורת ועוד.

המכרז השני, שטרם הסתיים, עוסק בשו"ב ובחיישנים. "אנחנו מצויים בתהליך של חידוש ועדכון כל מערכות השו"ב שלנו, שבמסגרתו יורחבו מספר החיישנים בעיר, כל העיר תרושת במצלמות וישודרג המוקד העירוני, שבו מערכת השו"ב שלנו יושבת", אמר מזרחיל.

המכרז השלישי, שעומד לצאת במהלך השנה, הוא שדרוג והתקנת מערכת שליטה על הרמזורים בעיר, שתאפשר עדכון ושינוי ידניים של תכניות רמזורים, כפי שמקובל בערים אחרות.

מאז היכנסו לתפקיד ביצע מזרחיל מספר שינויים ארגוניים במבנה אגף מערכות המידע של העירייה, שבמסגרתם קיבלו מנהלים סמכויות ובוצעה הגדרת תפקידים, במטרה לענות על צרכי התושבים.

"שמחתי לפגוש באגף צוות של עובדים ומנהלים עם מחויבות עמוקה לעיר, לתושבים ולפרויקטים. יש בעירייה הרבה עובדים, שחושבים כיצד לשרת טוב יותר את התושבים", אמר מזרחיל.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מאיר

    שלום, יש מקום לשפר את "חווית" תשלום חשבונות למקבלים אותם בדוא"ל. כאשר פותחים את החשבון בכוונה לשלם ולוחצים על כפתור "עבור לתשלום" המערכת מציגה את מבנה טופס התשלום ללא פרטי המשלם. יש לחזור לדף הפתיחה שם מוצג החשבון ולהעתיק משם את מספר משלם ומספר חשבונית. בברכה, מאיר.

  2. גרי

    בזבוז כספי התושבים. העדיפות צריכה להיות בראש ובראשונה לתחבורה הציבורית האומללה על מנת שתושבי העיר לא יידרשו להשתמש ברכב הפרטי.

אירועים קרובים