דיווחים: אפל עשויה להכריז על קץ הבלעדיות של AT&T בשיווק מכשירי iPhone בארה"ב

על פי ההערכות, אפל תכריז על כך באירוע השקת מחשבי הלוח שלה, שיתקיים מחרתיים (ד') ● הטענה היא של-AT&T "נמאס לספוג את התלונות" על הקליטה הגרועה של מכשירי iPhone ומנהליה סבורים שמכשירים אלה פוגעים בתדמית שלה ● עדיין לא ברור איזו חברה תיכנס לשוק, אם ההכרזה אכן תתקיים

אפל (Apple) עשויה להכריז מחרתיים (ד') על קץ הבלעדיות של AT&T על מכשירי iPhone בארצות הברית, במקביל לחשיפה של מחשבי הלוח שלה – כך עולה מידיעה שפורסמה באתר HotHardware ונסמכת על "מקורות פנימיים".

בידיעה לא צוין במפורש שחברות סלולר אחרות יוכלו להציע מכשירי iPhone בארצות הברית, אך המקור טען, כי ל-AT&T "נמאס לספוג את התלונות" על הקליטה הגרועה של מכשירי iPhone. עוד נטען בידיעה, כי מנהלי AT&T סבורים שמכשירי iPhone פוגעים בתדמית החברה, והם אינם מגלים עוד עניין בבלעדיות על המכשירים של אפל.

"ב-AT&T חשים, כי מכשירי iPhone גורמים ליותר בעיות מאי פעם", נכתב באתר. "מבחינה מסוימת, העובדה שהיא מציעה את מכשירי iPhone פוגעת בתדמית של AT&T. מאחר וזו החברה היחידה שמציעה בארצות הברית את מכשירי iPhone, מאשימים כולם את הרשת שלה בבעיות. לפני iPhone, לא נשמעו שום תלונות על הרשת של AT&T", טען המקור.

בידיעה נטען, כי קץ הבלעדיות על iPhone הוא הסיבה להכרזות הרבות של AT&T על מכשירים חדשים. במחצית הראשונה של 2010 תציע AT&T חמישה מכשירים חדשים עם מערכות אנדרואיד (Android) ושני מכשירים עם Palm webOS, וכן תכריז על פלטפורמה חדשה שבה יוצעו יישומים לכל מכשיר טלפון – ולאו דווקא לטלפונים חכמים.

"יתכן בהחלט ש-AT&T בחרה להרחיב את היצע הטלפונים החכמים במסגרת ההיערכות ליום שבו לא תיהנה עוד החברה מבלעדיות על מכשירי iPhone", נכתב בידיעה. "לחברה נוספו מנויים רבים בזכות הבלעדיות על מכשירי iPhone, וכדי להוסיף ולשמור על האטרקטיביות – עליה להציע שורה של מכשירים איכותיים ומתקדמים".

על פי מה שפורסם עד כה, הייתה אמורה אפל להתמקד באירוע שתערוך מחרתיים במחשבי הלוח החדשים. עם זאת, ייתכן שהחברה תנצל את האירוע גם כדי להציג את הדור החדש של מערכת ההפעלה של מכשירי iPhone – מערכת iPhone OS 4.0.

אם אפל אכן תכריז על קץ הבלעדיות של AT&T על מכשירי iPhone, המועמדת הטבעית להציע את המכשירים הייתה אמורה להיות חברת הסלולר הגדולה בארצות הברית – וריזון (Verizon), ש-AT&T נמצאת מיד אחריה. אולם הרשת של וריזון מבוססת על טכנולוגיית CDMA – טכנולוגיה שלפי שעה, אפל לא מציעה מכשירי iPhone המבוססים עליה. אפשרות נוספת עשויה להיות טי-מובייל (T-Mobile), הקטנה מבין ארבע חברות הסלולר הגדולות בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים