סקר: אמריקנים רבים מאוכזבים מרמת הטכנולוגיה

רבים מהמשתתפים בסקר, שערכה חברת Zogby International, השיבו שרמת הטכנולוגיה כיום נמוכה ממה שציפו שתהיה ● קרוב לשליש השיבו שהרמה בתחילת השנה הנוכחית תהיה מתקדמת יותר מכפי שהיא בפועל ● קבוצת הגיל המאוכזבת ביותר בתחום זה היא בני 35 עד 54 ● כמו כן, עולה מהסקר, כי הצעירים מאוכזבים מהרמה הטכנולוגית יותר מאשר בני 70 ומעלה

אף על פי שאנחנו משתמשים בנגני iPod, ממפים את הגנום האנושי, גולשים באינטרנט ומתעדכנים בטוויטר (Twitter), הרי שקרוב לשליש מתושבי ארצות הברית סברו שהטכנולוגיה בשנת 2010 תהיה מתקדמת מכפי שהיא בפועל כיום.

על אף שלא כולם ציפו לחיות כמו משפחת ג'טסון מסדרת המדע הבדיוני ששודרה בטלוויזיה בשנות השישים, הרי שרבים מ-3,000 האמריקנים שהשתתפו בסקר, שערכה חברת Zogby International עבור אתר האינטרנט ScoopDaily, לא הביעו התלהבות מהרמה הנוכחית של הקדמה הטכנולוגית.

קבוצת הגיל שבה נתגלה השיעור הגבוה ביותר של אכזבה בתחום זה היא בני 35 עד 54 שנים – 36%. כ-21% מהמשיבים ציינו, כי הקדמה הטכנולוגית שהושגה עד כה עולה על מה ששיערו, לעומת 37%, שהשיבו, כי היא דומה למה שציפו. כשליש מבין המשיבים בגילאי 70 ומעלה ציינו, כי הטכנולוגיה כיום מתקדמת יותר משצפו.

גברים נוטים יותר מנשים להביע אכזבה מהרמה הנוכחית של הטכנולוגיה, בעוד ש- "המשיבים בגילאי 18 עד 30 נטו פחות מאחרים לציין, כי הקדמה הטכנולוגית שהושגה עד כה עולה על מה שציפו", צוין בהודעה שפרסמה חברת Zogby.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים