ח"כ שלי יחימוביץ' לאילן בן-דב: "ותר על אחוז מהדיבידנד – ומנע פיטורי 120 עובדים מפרטנר"

"עלות השכר של המפוטרים היא פחות מאחוז מגודל הדיבידנד שהחברה מושכת", טענה ייחימוביץ' ● הפיטורים אמורים להיכנס לתוקף ב-1 בינואר ● גודל הדיבידנד - כ-1.4 מיליארד שקלים ● אילן בן דב: "אני קורא לחברת הכנסת יחימוביץ' להצטרף למאבקי למען רפואת שיניים חינם לכלל אוכלוסיית ישראל"

"אם פרטנר כה איתנה עד שהיא יכולה למשוך דיבידנד עצום שכזה, היא בוודאי יכולה לבטל את פיטוריהם של 120 עובדים מסורים, אשר היו שותפים פעילים ביצירת הדיבידנד, ואשר בתחשיבים הכי מחמירים עלות שכרם לא מגיעה אפילו לאחוז אחד מגובהו", כך אמרה חברת הכנסת שלי יחימוביץ', שקראה לבעל השליטה בפרטנר, אילן בן-דב, לבטל את פיטורי העובדים בחברה לאור החלטת מועצת המנהלים של פרטנר לחלק לבעלי המניות דיבידנד על סך 1.4 מיליארד שקלים. יחימוביץ' אמרה, כי "משחקי המילים של פרטנר לא יצילו 120 משפחות מאבטלה. הדיבידנד המדהים שהחברה עומדת למשוך יסתכם בפועל ב-1.7 מליארד שקלים, משום ש-1.4 מיליארד השקלים המדוברים יצטרפו ל-300 מליון שכבר נמשכו לפני כחודש".

"אני בטוחה שאילן בן-דב, שהוא אדם רוחני המרבה בפילנתרופיה, יבין שהרס פרנסתן של 120 משפחות בישראל הוא מעשה שיגרום לסבל רב. לכן, כולי תקווה, כי הוא יימנע מכך, וימשוך את מכתבי הפיטורים אשר ייכנסו לתוקף כבר ביום שישי השבוע – ב-1 בינואר. לדעתי, תהיה בכך הפגנה של אנושיות".

בפרטנר דחו על הסף את טענותיה של יחימוביץ' ומסרו בתגובה, כי מדובר בחברה היחידה שלא פיטרה עובדים ב-2009, שהייתה שנה של משבר ושל שפל כלכלי, וזאת מתוך מחויבות לעובדיה. לטענת החברה, היא אף הגדילה את מצבת כוח האדם שלה. יצוין, כי הפרטים שמסרה החברה מתייחסים ברובם לתקופה שבטרם רכישתה על ידי אילן בן דב, שלקח על עצמו הלוואות אדירות כדי להשלים את העסקה. כעת, עליו לצמצם את הוצאותיה של פרטנר כדי לעמוד בהתחייבויותיו.

דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, ציין, כי גם לאחר חלוקת הדיבידנד שיעור המינוף של החברה יהיה נמוך או דומה למקובל בתעשיית התקשורת בארץ ובעולם. בפרטנר אף טענו, כי חלוקת הדיבידנד משרתת את מטרותיהם העסקיות של כלל בעלי המניות – כאשר חלקו של הציבור הוא הגדול ביותר.

אילן בן דב מסר, כי הוא מצפה שחברת הכנסת יחימוביץ' תצטרף למאבקו למען רפואת שיניים חינם לכלל אוכלוסיית ישראל, ומקווה שהיא תגלה רגישות גם לשאר הנושאים החברתיים בהם מטפלת עמותת לוטוס שהקים. בין השאר, פועלת העמותה למען תשלום ההשתתפות העצמית בתרופות לאלה שידם אינה משגת; לקידום המחקר הרפואי; ולמתן למעלה ממאה אלף טיפולי שיניים חינם לילדי ישראל.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. 1 מתוך 120

    שלי יחימוביץ כל הכבוד! סוף כל סוף מישהו חושב גם על האנשים "הקטנים". היחידה שלא מתעסקת בלפאר את פעילותה, היחידה שפשוט עושה!

  2. אינדקס אתרים

    אילן חזק ואמץ, לגב' יחימוביץ עדיף לפטר עובדים ולשלם חובות(משהו שגם ככה במדינה צריך עידוד).מאשר לחלק למליון עובדים משכורות ואח"כ ליפול על משלמי המיסים.

אירועים קרובים