שיאומי ונוקיה חתמו על הסכם שיתוף פעולה רב-שנתי

מדובר על הסכם שכולל רישוי פטנטים דו-כיווני לגבי פטנטים הקשורים לייצור, תכנון ותפעול של מכשירים סלולריים ● במסגרת החתימה על ההסכם רכשה שיאומי מספר פטנטים מנוקיה

חברות. נוקיה ושיאומי

שיאומי (Xiaomi), מיצרניות הטלפונים הבולטות בסין, חתמה אתמול (ד') על הסכם שיתוף פעולה עם נוקיה (Nokia) הפינית.

מדובר על הסכם שיתוף פעולה עסקי רב-שנתי שכולל רישוי פטנטים דו-כיווני לגבי פטנטים הקשורים לייצור, תכנון ותפעול של מכשירים סלולריים. במסגרת החתימה על ההסכם רכשה שיאומי מספר פטנטים מנוקיה.

מטרת ההסכם היא לקדם את האינטרסים של שתי החברות בתחום המכשור המיוחד לשימוש ברשתות אינטרנט של הדברים.

לשיאומי יש פלטפורמת אינטרנט של הדברים שהאקו-סיסטם שלה מכיל לפי החברה כ-60 מליון מכשירים מחוברים, עם שמונה מיליון מהם שפועלים על בסיס יומי.

נוקיה, מצידה, אמורה לספק ציור לתשתית רשתות שמתוכננות להעברת נתונים בנפח גבוה ובדרישות כוח נמוך, בעיקר בהיבטים שקשורים לדרישות של מרכזי נתונים. שתי החברות אף אמורות לפעול יחדיו כדי לפתח פתרונות תעבורה אופטית, ניתוב וכן עבור מחשוב שריגי.

"אנחנו מרוצים מאוד שהגענו להסכם עם שיאומי, ואנחנו מביטים קדימה לעבר עבודה משותפת על מגוון של פרויקטים אסטרטגיים", אמר רג'יב סורי, נשיא ומנכ"ל נוקיה.

לי ג'ון, יו"ר ומנכ"ל שיאומי, אמר כי "כחברה שמחפשת לספק חדשנות טכנולוגית מרתקת יותר לעולם, אנחנו נרגשים לקראת ההזדמנות לעבוד מקרוב עם נוקיה בעתיד הקרוב".

לדבריו, "שיאומי מחויבת לבניית שותפויות יציבות לטווח ארוך עם חברות מובילות מבחינה טכנולוגית. שיתוף הפעולה שלנו עם נוקיה יאפשר לנו להיבנות על המובילות שלה בבניית רשתות גדולות שמציעות ביצועים גבוהים כדי ליצור מוצרים ושירותים מדהימים עוד יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים