סלולר בשירות הבריאות: מערכת ה-TeleHealth של אלקטל-לוסנט אושרה על ידי ה-FDA האמריקני

המערכת מאפשרת ניטור והעברת מידע על מצבם הבריאותי של מטופלים באמצעות מכשירי סלולר, ללא צורך בביקורים במרפאות או בבתי חולים ● בנוסף, מנהלת המערכת תזכורות, התראות ודו"חות מקוונים על מנת לסייע למטופלים ולמומחי הבריאות להעמיק הבנתם, וכך לאפשר מעקב וטיפול טובים יותר

ארגון הבריאות האמריקני, ה-FDA, אישר את פתרון ה-TeleHealth של אלקטל-לוסטנט (Alcatel-Lucent) לניטור מרחוק של מטופלים על ידי מכשירי סלולר. ה-TeleHealth מאפשר למטופלים להעביר נתונים בריאותיים ממכשירים שונים – כמו מדי לחץ דם, מדי גלוקוזה בדם ועוד – באמצעות מכשירים סלולריים או אחרים אל מרכזי הנתונים של הארגון. כך, נחסך ממנו הביקור במרפאה או בבית החולים, והמטפלים יכולים להתעדכן דרך המכשיר במצב בריאותו של המטופל.

נוסף על הניטור והמעקב, מנהל ה-TeleHealth תזכורות, התראות ודו"חות מקוונים על מנת לסייע למטופלים ולמומחי הבריאות להעמיק הבנתם, וכך לאפשר מעקב וטיפול טובים יותר.

ניטור ואיסוף נתונים מרחוק עשוי להציל חיים במקרים רבים, במיוחד עבור מטופלים עם מחלות כרוניות, כמו סוכרת ויתר לחץ דם. מלבד החיסכון, הן עבור המטופלים והן עבור המטפלים, מאפשר ה-TeleHealth למטופלים מעורבות פעילה במצב בריאותם ובאופני הטיפול השונים – דבר המשפר גם את תוצאות הטיפול.

לדברי החברה, מערכת ה-TeleHealth מצריכה השקעה מינימלית בהטמעה, ואפשר לעשות בה שימוש באמצעות ספק שירות תקשורת, ארגון בריאות, או כשירות המנוהל על ידי אלקטל-לוסנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים