קבוצת מיחשוב הטמיעה פתרון BI בחברת כפרית תעשיות; ההיקף הכספי: כ-200 אלף שקלים

מודל ה-BI שהוטמע עוסק בניתוח מכירות, והוא מהווה את שלב א' של הפרויקט ● נדב גולדשטיין, סמנכ"ל כספים, רכש ומערכות מידע בכפרית תעשיות: "המערכת עובדת בצורה טובה ומאפשרת לנו לקבל תמונה מקיפה יותר לגבי מצב המכירות הנוכחי, איתור מגמות בעסקי הקבוצה ויכולת לזהות חוזקות וחולשות על פי מספר רב של מדדי הצלחה"

קבוצת מיחשוב סיימה את שלב א' של פרויקט הטמעת פתרון BI בטכנולוגית QlikView בחברת כפרית תעשיות, העוסקת בייצור מוצרי פלסטיק. הפתרון, שמתמקד בניתוח מכירות, משמש את החברה האם בישראל וחברות בנות בחו"ל. היקף הפרויקט הוא כ-200 אלף שקלים.

מודל ה-BI שהוטמע מתממשק, בין היתר, למערכת ERP Oracle Application ואל מערכת ERP מבוססת AS400, המופעלת אצל חברה בת גרמנית. בתהליך בחירת התוכנה על ידי הלקוח, הושוותה המערכת לכלי BI אחרים ונבחרה הודות לזמני הפיתוח המהירים, קלות השימוש ויכולת התחקור הדינאמית שמאפשר ה-QlikView. עובדי החברה עברו הכשרות על ידי קבוצת מיחשוב, על מנת להמשיך ולפתח בעצמם באמצעות QlikView.

נדב גולדשטיין, סמנכ"ל כספים, רכש ומערכות מידע בכפרית תעשיות: "המערכת עובדת בצורה טובה ומאפשרת לנו לקבל תמונה מקיפה יותר לגבי מצב המכירות הנוכחי, איתור מגמות בעסקי הקבוצה ויכולת לזהות חוזקות וחולשות על פי מספר רב של מדדי הצלחה, כפי שהוגדרו על ידי הנהלת הקבוצה. כל זאת, באמצעות דו"חות  גמישים ודינאמיים שמפיקה המערכת במהירות. יש לציין, כי הופתענו לטובה מהמהירות שבה הסתיים היישום, ואנו מצפים להמשך שיתוף פעולה מוצלח עם קבוצת מיחשוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים