נא להכיר – Nokia 8

מכשירים חדשים של מותג נוקיה העדכני יוצגו בתערוכת MWC וביניהם ה-Nokia 8, שכבר דלף לרשת ושעומד להיות מכשיר מסקרן ומתקדם במיוחד, המתומחר ב-460 דולר

תוצאות טובות בסך הכל. נוקיה. צילום: BigStock

חברת נוקיה (Nokia) – או יותר נכון HMD Global, שרכשה את זכויות השימוש במותג ואת יכולות הפיתוח של נוקיה עצמה – אמורה להציג את מכשיריה הראשונים מאז שובה לעניינים, בתערוכת MWC הקרובה.

בינתיים לא ממש ברור כמה מכשירים החברה מתכוונת להציג. אחד מהם הוצג בטעות באתר מכירות סיני בשם JD.com, ומדובר ב-Nokia 8, שלפי ההערכות והדיווחים אמור להיות אחד המכשירים היותר מתקדמים שיוצג עבור המותג החדש-ישן.

עוד פרטים מסקרנים על ה-Nokia 8

Nokia 8 אמנם הוצג באתר הסיני ללא מפרט, אך עם תג מחיר של 3,188 יואן, שהם בערך 460 דולר, כך שמבחינת המחיר מדובר במכשיר שאמור להיות בשולי הצמרת העליונה של המכשירים. לפי התמונה שצורפה לאתר, ניתן לראות שמדובר במכשיר עם מסגרת דקיקה במיוחד, שאינו מצויד בכפתור בית פיזי, כשהמצלמה האחורית שלו מזכירה את העיצוב שלה ממכשירי הלומיה (Lumia) – עיגול גדול שבצידו מבזק המבוסס על שני לדים בשני גוונים.

נתונים שהגיעו לרשת עד היום טוענים שמדובר במכשיר עם מסך 5.7 אינץ', ברזולוציית QHD, שמבוסס על המעבד החדש של קוואלקום (Qualcomm) הלא הוא ה-Snapdragon 835. הסמארטפון המתקדם אמור להגיע עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 64 או 128 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, ומצלמה אחורית באיכות 24 מגה-פיקסל.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים