שש חברות גדולות מייסדות מחדש את ברית הגנת הסייבר CTA

צ'ק פוינט, סיסקו ואינטל מצטרפות לפורטינט ולפאלו אלטו - המייסדות המקוריות, מלפני שלוש שנים - ולסימנטק ● מייקל דניאל, לשעבר מתאם תחום הסייבר בבית הלבן, יהיה נשיא הארגון

חשד לפגיעה בביטחון המדינה באמצעות סייבר - שנתפסה בזמן. אילוסטרציה: BigStock

צ'ק פוינט (Check Point), סיסקו (Cisco) ואינטל סקיוריטי (Intel Security) מצטרפות ל-Cyber Threat Alliance – ברית הגנת סייבר שהוקמה ב-2014 על ידי פורטינט (Fortinet) ופאלו אלטו (Palo Alto). ההודעה על כך נמסרה בכנס אבטחת המידע הגדול של RSA, שמתקיים בימים אלה בסן פרנסיסקו. הן מצטרפות בכך לחברות בולטות בתחומי הסייבר ואבטחת המידע שכבר הצטרפו לברית, בהן סימנטק (Symantec).

למעשה, שש החברות הללו הן מייסדות במשותף מחדש של הברית, שכן היא אמנם הוקמה לפני כשלוש שנים, אבל עד כה לא הייתה גוף עצמאי ומוסדר. לפני כחודש היא נרשמה בארצות הברית כארגון ללא מטרות רווח.

בנוסף, הודיע CTA על מינוי נשיא ראשון לארגון: מייקל דניאל, לשעבר מתאם תחום הסייבר בבית הלבן ויועץ מיוחד לנשיא ארצות הברית דאז, ברק אובמה.

מ-CTA נמסר כי הוא הוקם במטרה להביא לשיפור ההגנות הקיימות נגד מתקפות סייבר מתוחכמות, ולטובת הכלל. במועצת המנהלים של הארגון חברים בכירים בשש החברות הבולטות שלוקחות בו חלק.

"שלם הגדול מסך חלקיו"

חברות הברית פעלו יחד לפיתוח מערכת אוטומטית חדשה, שתאפשר להן לשתף מידע סמוך לזמן אמת. שיתוף המידע על מתקפות יאפשר להן לתרגם את התובנות המודיעיניות שנאספות במערכת לשיפור המוצרים וההגנות הניתנות לכלל הלקוחות ברחבי העולם.

דניאל אמר בכנס כי "התכלית של CTA היא להביא מבחר ארגונים שהראייה שלהם כישות שלמה גדולה מזו של סך חלקיה". הוא ציין שהארגון ישתף פעולה עם ממשלות שונות ברחבי העולם וכי בין מטרותיו נמצא שיפור הקשר בתחום הסייבר בין המגזרים הציבורי והפרטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים