פלי הנמר מהספארי הלך לעולמו בגיל 17

הנמר הפרסי מת לאחר שסבל מכשל כלייתי - תופעה נפוצה אצל חתולים קשישים ● הוא נתרם לספארי לפני 11 שנים על ידי פלי הנמר - האיש - ואשתו, דליה פלד, ונבחר כחיה הפופולרית ביותר בגן החיות

פלי הנמר מהספארי, שקרוי על שמו של פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, הלך לעולמו שלשום (א') בשיבה חתולית טובה, בעקבות כשל כלייתי.

בהודעה שפורסמה בעמוד הפייסבוק (Facebook) של הספארי נכתב כי "נפרדנו בלב כואב מהנמר פלי שלנו, שבקרוב עתיד היה לציין 17 שנות חיים. פלי, שנקרא על שמו של האיש פלי הנמר, שסייע בהבאתו, הגיע אלינו לפני 11 שנים מסלובקיה, וחלק חצר וזוגיות מופלאה עם ושתי. באחרונה הוא סבל מכשל כלייתי – תופעה מוכרת אצל חתולים קשישים. בשבועות האחרונים סעדנו אותו ונתנו לו טיפול תומך כאשר נח בבית הלילה. ידענו שאלה ימיו האחרונים ורצינו שירגיש טוב ככל שניתן. פלי, אנחנו כבר מתגעגעים".

צילום: טיבור יגר, הספארי

צילום: טיבור יגר, הספארי

יצוין כי פלי הוא נמר פרסי – זן שחי בטבע שמונה שנים, אולם בגני חיות יכול להגיע עד ל-20 שנים. הנמרים הפרסיים נמצאים בטבע בסכנת הכחדה חמורה – ברחבי העולם נותרו כ-1,300 מהם בלבד.

פלי הנמר נתרם לספארי כמתנה לפלי הנמר – האיש – שנתנה לו דליה פלד, אשתו הקוסמת. הוא כיכב בחגיגות 25 לקבוצת אנשים ומחשבים שנערכו לפני כעשור, כשעשרות אלפי עובדים מקהילת ההיי-טק השתתפו באירוע השיא הגדול מעודו שנערך בספארי – ובאו לבקר את הנמר החדש.

צילום: טיבור יגר, הספארי

צילום: טיבור יגר, הספארי

ב-2013, לקראת הבחירות לכנסת ה-19, נערכו בספארי בחירות משל עצמו, לבחירת החיה האהובה ביותר. פלי הנמר זכה ברוב הקולות, לאחר שגבר על חיות פופולריות מאוד.

לצפייה בסרטון על פלי הנמר מהספארי לחצו כאן.

צילום: טיבור יגר, הספארי

צילום: טיבור יגר, הספארי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים