תוצאות האמת: פלי הנמר נבחר לראש ממשלת הספארי ברמת גן

אחרי שבוע של פעילות בחירות ענפה, נבחר אתמול (ג') פלי הנמר לראש ממשלת החיות בספארי. הנמר, שקרוי על שמו של נשיא ויזם קבוצת אנשים ומחשבים, זכה ללא פחות מ-690 קולות הגולשים והמבקרים, המשקפים כ-25% מסך המצביעים.

מנהיג החיות החדש הוא נמר בן 12, שהגיע לספארי לפני שבע שנים מסלובקיה באדיבות פלי הנמר המקורי – מחבר ספר הנמר "טאו טה טיגרה". הוא התמודד עם הסלוגן "רק נמר חזק ידאג לחלשים", וכבש את ליבם של הבוחרים.

פלי הנמר ניהל קרב צמוד בבחירות מול יוסי הפיל, שנאלץ להסתפק במקום השני, עם 666 קולות. מתמודדים נוספים בבחירות היו לוקאס הגורילה – שזכה ב-498 קולות, דניסה הג'ירפה – עם 372 קולות, חתולי הביצות טל ואביעד – שמשכו 300 קולות בדיוק וקרן פלס הקרנפה, שזכתה ב-249 קולות. לכל אחד מבעלי החיים היה מדריך שייצג אותו תוך עמידה על פודיום מיוחד שנבנה לצורך כך ושלל שלטים וסלוגנים שנתלו בכל רחבי גן החיות.

במהלך שבוע שלם הצביעו עשרות אלפי גולשים למען המועמד האהוב עליהם באפליקציה שנבנתה בעמוד הפייסבוק (Facebook) של העיתון ישראל היום. ביום הבחירות מילאו את הספארי ברמת גן מעל 8,000 מבקרים, שנהנו מהפנינג בחירות ססגוני וייחודי.

בשבת הקרובה יתקיים בספארי אירוע שמח וצבעוני לסיכום בחירות, שיכלול גם הפעם תחנות הדרכה ותשבחות על הזוכה. גם שאר בעלי החיים שהתמודדו יזכו לתחנות כאלו, שכן הם כבר מתכוננים למערכת הבחירות הבאה שתתקיים בעוד ארבע שנים…

כך נראה הקמפיין. פלי הנמר, ראש ממשלת הספארי

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נעמן בורי

    ברכות מקרב לב לתפקידך החדש. עלה והצלח.

אירועים קרובים