התקלה במערכת של ההוצאה לפועל: בחברה שפיתחה קיוו ל-"נס חנוכה"

מערכת כלים שלובים לא פעלה היום (ד') שעות ארוכות, מה שהביא לשיבושים בלשכות הפיזיות ולטענות מצד עורכי דין

סליחה, תקלה.

כלים שלובים, המערכת המחשובית של רשות האכיפה והגבייה (ההוצאה לפועל), הושבתה היום (ד') לשעות ארוכות. עורכי דין, חייבים ואנשי ההוצאה לפועל המשתמשים במערכת לא יכולים היו להיכנס אליה, וכתוצאה מכך חלו שיבושים גם בהפעלת לשכות ההוצאה לפועל ברחבי הארץ.

עורכי דין שפנו למערכת אנשים ומחשבים טענו כי התקלות נמשכות לסירוגין כבר שבוע. אחד מהם אמר כי "מאחר שהמערכת מושבתת, אני לא יכול לתת טיפול טוב ללקוחות שלי. אני לא יכול לראות את התיקים של החייבים ומה קורה בהם – מה שמקשה עליי לתת את השירות".

ההודעה שקיבלו היום (ד') עורכי הדין המשתמשים במערכת. צילום מסך

ההודעה שקיבלו היום (ד') עורכי הדין המשתמשים במערכת. צילום מסך

לדבריו, "לא ייתכן שבמדינה מתקדמת כמו ישראל, שידועה כאומת הסטארט-אפ, מערכת ממשלתית חיונית, שמשרתת הרבה מאוד משתמשים, תושבת לזמן ארוך כל כך".

הודעת תקלה

ההזדהות במערכת מתאפשרת באמצעות כרטיס חכם או הקלדת שם משתמש וסיסמה. גולשים שאינם בעלי כרטיס שכזה, שמגיעים לעמוד הכניסה של המערכת, מקבלים הודעת שגיאה סטנדרטית. לעומת זאת, משתמשים בעלי כרטיס חכם קיבלו היום (ד') הודעה על התקלה ממשה וקנין, מנכ"ל יודפת תוכנה ועיבוד נתונים, שפיתחה את המערכת. הוא כתב כי "עקב תקלה, שאירעה היום, מערכת כלים שלובים מושבתת. על כן, לא תיפתחנה הבוקר הלשכות לקבלת קהל רגילה ותתאפשר קבלת בקשות דחופות בלבד. הודעה הועברה ללשכת עורכי הדין".

וקנין הוסיף כי "התקלה בטיפול דחוף – ואנחנו מקווים כי היא תתוקן במהרה וניתן יהיה לשוב לעבודה סדירה בהקדם. ביחד נחזיק ידיים לרשות האכיפה ונקווה לנס חנוכה נוסף – נא סבלנותכם בהתאם".

טרם התקבלה תגובה מרשות האכיפה והגבייה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים