פלרם תטמיע מערכת לניהול קשרי לקוחות בענן של סאפ

הפרויקט החל באוקטובר השנה וצפוי להסתיים בפברואר 2017 ● היקפו הכספי עומד על כחצי מיליון שקלים והוא מבוצע על ידי אנשי Value Plus

אורון גילאור, מנהל צוות פריסייל בסאפ ישראל. צילום: אורן אגמי

אנשי Value Plus יטמיעו בפלרם – יצרנית לוחות תרמופלסטיים, מערכת לניהול קשרי הלקוחות בענן של סאפ (SAP). הפרויקט החל באוקטובר השנה וצפוי להסתיים בפברואר 2017. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כחצי מיליון שקלים.

פלרם היא יצרנית רב-לאומית של לוחות תרמופלסטיים – מ-PVC, פולי קרבונט ואקריל – וכן מערכות לקירוי אדריכלי ומוצרים מוגמרים להרכבה עצמית. היא נוסדה ב-1963 בקיבוץ רמת יוחנן.

מוצרי החברה משמשים למגוון יישומים בתחום הבניה ופרויקטים ארכיטקטונים, חקלאות, פרסום, ועיבוד. לחברה שמונה מפעלי ייצור בארצות הברית, גרמניה, אנגליה וישראל, ומערך מחסנים ופריסה שיווקית בכל העולם.

בשלב ראשון של הפרויקט יוטמע הפתרון בסניף החברה בארצות הברית, שם הוא ישרת כ-50 אנשי ומנהלי מכירות ולאחר מכן יבוצעו הטמעות ביתר אתרי החברה בעולם.

המניע לפרויקט הוא שעד כה לא היה בידי אנשי המכירות של פלרם כלי שיסייע להם לנהל את תהליך המכירה מקצה לקצה, לקבל מידע רלוונטי ותמונת לקוח בשטח.

להגיע במהירות למידע הרלוונטי

SAP Hybris Cloud for Customer ישמש ככלי המרכזי לניהול פעילות אנשי המכירות בארגון, יתמוך במכירה ושירות בשווקים הבינלאומיים, וכן יסייע במימוש תהליכים מובנים בארגון, כולל מדדי ביצועים למכירות.

הפתרון יסייע לאיש המכירות להגיע במהירות למידע הרלוונטי, לקבל תמונת לקוח מקיפה וישמש את הארגון לניהול תהליך המכירה – משלב יצירת ה"ליד" ועד שלב חיוב הלקוח. מערכת ה-CRM בענן תתממשק למערכת ה-ERP של סאפ הנמצאת בפלרם, וכן לכלי הדיווח האנליטיים של SAP BusinessObjects.

אבישי זמיר, סמנכ"ל מערכות מידע בפלרם, ציין כי "למערכת יש יכולות מתקדמות, המתאימות לצרכים של ארגון גלובלי בעידן הנוכחי, ממשק משתמש תגובתי, יכולת לקבל דו"חות ונתונים בזמן אמת ואינטגרציה מובנית עם המערכות הקיימות בארגון".

זמיר הוסיף כי "המערכת מאפשרת לאנשי המכירות בשטח לראות את כל המידע הנדרש, גם כשהם ב-offline, על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר ללקוח ולתהליך המכירה".

לדבריו, "למנהלים שלנו היא תאפשר לקבל את התמונה המלאה של מדדי המכירות השונים בזמן אמת ובחתכים שונים ועוד. הפונקציונליות והתהליכים המובנים המגיעים Out of the box במערכות סאפ, עונים לצרכים של פלרם ולכן הפרויקט כמעט ואינו כולל פיתוח והתאמות. פלרם צפויה להתייעלות במערך המכירות ובעקבות כך – צפוי גידול בהכנסות החברה".

אורון גילאור, מנהל תחום קשרי לקוחות וחוויית לקוח בסאפ ישראל, הוסיף כי "המערכת מהווה כרטיס כניסה לכל חברה לעבודה בעידן הדיגיטלי – קישוריות לרשתות חברתיות, רשת חברתית פנימית, יכולות אנליטיות בזמן אמת, ועוד".

שרון בצלאל, מנכ"ל משותף, Value Plus, אמר כי "פלרם פועלת בשוק הבינלאומי התחרותי, שבו היא חייבת להשיג יתרונות משמעותיים ולהפיק את המירב מכל הזדמנות מכירה. הפתרון ישדרג את היכולות של הנהלת הארגון ואנשי המכירות לנהל בצורה יעילה ונוחה את כל ה'לידים' והזדמנויות המכירה, ולספק שירות ללקוחות ברמה גבוהה. הכלי כולל כבר את כל הפונקציות הדרושות לפלרם ולכן הפרויקט כולל פיתוח מינימלי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים