אלי רייפמן לחבריו ולתלמידיו: "אני מתגעגע אליכם ולשיעורים שהעברתי"

רייפמן שלח להם אי-מייל ובו כתב, כי "כל מילה שאכתוב לגבי געגועיי העזים אליכם ואל השיעורים שלנו תהיה עלבון לקלישאות" ● הוא הודה לחבריו ולתלמידיו על שבאו להיות לצדו בדיונים בבתי המשפט: "כשהגעתם לשם, כאילו חדל כל הרע להתקיים; באותו הרגע, ההליכים לא עניינו אותי" ● רייפמן הבטיח, כי "ברגע שיתברר שסכנת החזרה לכלא איננה מרחפת עוד מעליי, לא תעבור דקה ואחזור לשיעורים שלנו ללא דיחוי וביתר שאת מאי פעם

אלי רייפמן, מייסד חברת אמבלייז (Emblaze), שלח בימים האחרונים אי-מייל לחבריו ולתלמידיו, שבו הוא מודה להם על תמיכתם בו בזמן שהותו בכלא, ומציין, כי הוא מתגעגע לשיעורי היהדות והקבלה שאותם העביר בטרם מאסרו.

"אנשים יקרים", כתב רייפמן, "עברו בסך הכול 67 ימים, אבל ההרגשה היא שחלפו שנתיים לפחות. כל מילה שאכתוב לגבי געגועיי העזים אליכם ואל השיעורים שלנו תהיה עלבון לקלישאות". הוא הוסיף, כי "כשהגעתם לדיונים בבתי המשפט, ובמיוחד בבית המשפט העליון, כאילו חדל כל הרע להתקיים… לא ראיתי דבר מלבד פניכם הממלאות את האולם והבעות התמיכה. באותו הרגע לא עניינו אותי ההליכים. הכול פסק והיו שם רק אני ואתם… אחד".

לדברי רייפמן, "מכתביכם הגיעו אליי לכלא ומילאו לא מעט שעות שבהן קראתי רבים מהם מספר פעמים, כדי להתמלא בכוחות ששמרו על שפיותי בצינוק. לכל אלה שעזרו לאימי ולאבי ותמכו במשפחתי – לעולם לא אשכח זאת! אלה מחוות של אחדות ותמיכה ללא תנאי, שכה נדירים בימינו ומאירים את הקיום. הרצון לעזור חימם את ליבי הרבה מעבר למה שניתן לכם לשער".

"אהובי נפשי", המשיך, "ברגע הראשון שבו יתברר, כי סכנת החזרה לכלא איננה מרחפת עוד מעליי, לא תעבור דקה ואחזור לשיעורים שלנו ללא דיחוי וביתר שאת מאי פעם. אל תפקפקו בכך. אני סופר דקות לאיחוד שלנו ויש לי כה רבות לספר לכם על יהדות. עוד קצת… :)".

רייפמן נידון למאסר בגין ביזיון בית המשפט. זאת, לאחר שלא העביר כ-39 מיליון מניות של אמבלייז, בשווי של כ-94 מיליון שקלים, לידי המנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד איתן ארז, למרות צו של בית המשפט שהורה לו לעשות כן. ערעור שהגיש רייפמן על ההחלטה לבית המשפט העליון – נדחה. יצוין, כי הוא שלח לחבריו מכתב דומה מבין כתלי הכלא.

הוא שוחרר ביום שני בשבוע שעבר ממאסר למשך עשרה ימים, לאחר חודשיים שבהם היה כלוא בכלא גבעון. שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשייך, קבעה, כי הוא יפקיד ערבות בסך שני מיליון שקלים כתנאי לשחרורו. השופטת אלשייך ציינה, כי אף שרמת האמון שלה ברייפמן נמוכה ביותר וקיימת סכנה מוחשית להימלטותו מהארץ, היא מורה על שחרורו, כדי לאפשר לו גישה לאינטרנט וכדי שיוכל לבצע שיחות ועידה עם הנאמנים באנגליה.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בן סניור אלי

    מחזק את דבריך כול מילה בסלע . רק טוב מביא לאלפי אנשים מידי שבוע שנוהרים להרצאות שלו .כמו כן ל6000 עובדים שממשיכים לקבל את משכורתם מידי חודש בחודשו ומאמינים ביכולתה של החברה לשוב ולשגשג. ישר כח אלי מחכים לך.............

  2. יצחק מנור

    אלי ידידי You can fool all the world half the time You can fool half the world all the time You cannot fool all the world all the time

  3. אילנהש

    תודה ליוסי הטוני. לנו, אלפי תלמידיו, רמת אמון גבוהה מאוד באלי רייפמן, ולא בכדי. אלי נוטע בנו בהרצאותיו את אהבת האדם, סבלנות וסובלנות (לנשום), את התחושה שכולנו אחד, כעם וכעולם. בזכותו כל אחד ואחת מאתנו נעשה אדם טוב יותר, איש משפחה טוב יותר, אזרח טוב יותר - שינוי אמיתי, שבא מבפנים, בהשפעתו הברוכה. "השופטת אלשייך ציינה, כי אף שרמת האמון שלה ברייפמן נמוכה ביותר וקיימת סכנה מוחשית להימלטותו מהארץ, היא מורה על שחרורו, כדי לאפשר לו גישה לאינטרנט וכדי שיוכל לבצע שיחות ועידה עם הנאמנים באנגליה". איני יכולה, בוודאי לא כאן, לשכנע את כבוד השופטת ורדה אלשיך, שתדמיתו של אלי רייפמן בעיניה מוטעית מיסודה. אני יכולה רק לבקש ממנה להיות השופטת המוערכת, השולטת ברזי החוק ומקיימת אותם. הרי לפי פסק הדין שבו שלחה כבוד השופטת את רייפמן למאסר 45 ימים ועוד יומיים מאסר על כל יום נוסף שבו אינו מוסר את המניות למנהל המיוחד, היה יכול רייפמן להנמק בכלא שנים, שכן, לפי הציטוט לעי"ל, מדברי השופטת, ולפי מה שרייפמן חזר ואמר כל הזמן, באופן עקבי, אין לו אפשרות להתחקות מן הכלא אחר המניות. בוודאי לא מן הצינוק שבו היה נתון ששים וכמה ימים. (למה צינוק???) אלמלא הערעור לעליון רייפמן היה מתעפש בצינוק עוד ימים, שבועות וחודשים. תודה לאל שהוא בחוץ, מטפל בנושא המניות, ומטפל ככל האפשר בילדיו הרכים, שנבצר ממנו להיות אתם כל זמן מאסרו. ותודה לשופטת אלשייך שאיפשרה זאת. בימים הקרובים תיתם חופשת עשרת הימים. מאחר והחופשה קוצצה, מ-21 ל-10 ימים, בגלל גובה הערבות, ולא משום שאין צורך בזמן נוסף כדי להמשיך ולטפל בנושא המניות, מאוד מקווה שהשופטת אלשייך תאפשר המשך החופשה, כדי להמשיך ולטפל. בית המשפט העליון הזכיר שמאסר על ביזוי בית המשפט אינו לענישה, אלא לאכיפה... . אם כבוד השופטת אלשייך חוששת לבריחתו של רייפמן, 2 המיליון יכולים להוות ערבות לשבועיים הבאים, וכך הלאה. איננו מכירות כבוד השופטת, לצערי נבצר ממני להיות נוכחת במשפט, שכן מחסומים חסמו את הפרוזדור לאולם, ונאמר לנו שאסרת על כניסת קהל. אני אזרחית וותיקה, השוחרת טוב לחברתנו ולעמנו, ולפעמים מציבה מראה כדי שניתן יהיה לתקן ולשפר. ב ה צ ל ח ה !

אירועים קרובים