פרטנר תפטר 117 עובדים

העובדים הצפויים לפיטורים הוזמנו לשימוע, והם יעזבו את החברה באחד בינואר ● בעבר הבטיח מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, שלא לפטר אף עובד ב-2009 בשל הקושי למצוא עבודה חלופית במצב הכלכלי הנוכחי ● ככל הנראה, המהלך נובע מרצונו של הבעלים החדשים, אילן בן דב, לצמצם את עלויות התפעול כדי להחזיר ביתר קלות את ההלוואות שלקח לצורך רכישת פרטנר

פרטנר הודיעה היום (ד') ל-117 תוך כ-6,500 עובדי החברה על שימוע לפני פיטורים. פרטנר היא המעסיקה הגדולה ביותר מקרב חברות הסלולר, ומצבת כוח האדם שלה גדולה באלפיים עובדים בקירוב מזו של סלקום ופלאפון (שאף הן ביצעו במהלך השנה צמצומי כוח אדם). זאת, מכיוון שהיא ממעטת להשתמש במיקור חוץ ומאיישת את כל תחומי הפעילות בעובדים שלה ולא בעובדי קבלן.

בעבר הבטיח דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, שלא לפטר אף עובד ב-2009 בשל הקושי למצוא עבודה חלופית במצב הכלכלי הנוכחי; אך ככל הנראה, מהלך הפיטורים קשור ברצון של הבעלים החדשים של החברה, אילן בן דב, לצמצם את עלויות התפעול שלה, על מנת שיוכל להחזיר ביתר קלות את הלוואות הענק שלקח על עצמו כדי לרכוש את פרטנר.

מקורות בחברה מסרו, כי העובדים המפוטרים הם בעיקר עובדים אדמיניסטרטיביים, ולא צפויה פגיעה בשירות הלקוחות או בעובדי מכירות. מפרטנר נמסר בתגובה, כי "כחלק משגרת הניהול, החברה מתאימה את המבנה שלה לצרכים המשתנים בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים