גוגל פתחה את יו-טיוב לסרטוני וידיאו של מפרסמים ישראלים

החל מהיום מאפשרת גוגל ישראל להציב מודעות וידיאו שלמות - ולא רק באנרים או מודעות טקסט - בעמוד הבית של האתר, בצמוד למילות חיפוש רלבנטיות ● פרטנר היא המותג המסחרי הראשון שבחר לנצל את פלטפורמת הפרסום החדשה, ומגוגל נמסר, כי גם חדשות ערוץ 2 ואתר ספורט 1 חתמו איתה על הסכמי פרסום

טרנדית. יוטיוב

גוגל (Google) פתחה היום (ד'), את יו-טיוב (Youtube) בפני מפרסמים ישראלים שירצו להציג בו פרסומות וידיאו. בכך הפכה ישראל למדינה ה-15 בעולם בה השיקה יו-טיוב את אפשרויות הפרסום בווידיאו – מתוך 200 מדינות בהן היא נוכחת. זו הפעם הראשונה בה יוכלו מפרסמים מישראל להציג כפרסומות באתר סרטוני וידיאו, במקום להיאלץ להסתפק בבאנרים ובמילות פרסום.

אורן חפץ, ראש תחום שירותים פיננסיים בגוגל ישראל ומוביל מערך תחום הפרסום בווידאו ביו-טיוב, הציג את אפשרויות הפרסום השונות, שמתחלקות לארבע קטגוריות: פרסום בעמוד הראשי של יו-טיוב עם תחילת החווייה; פרסום קבוע ובלעדי בעמוד הראשי במשך 24 שעות, הכולל אפשרויות תצוגה שונות, עד כדי שילוב יישומים ומיני אתרים בתוך הפרסומת; פרסום בעמוד היעד וצפייה בסרטונים הנמצאים בו; ופרסום בעמודי החיפוש הפנימים של יו-טיוב בהתאם למילות החיפוש.

פרטנר היא המותג המסחרי הראשון שבחר לנצל את פלטפורמת הפרסום החדשה שמציעה יו-טיוב בארץ, ומאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל, מסר על חתימת הסכמים מסחריים גם עם אתר חדשות ערוץ 2 ועם אתר ספורט 1. במסגרת ההסכמים יוקמו ערוצי תוכן ופרסום ייעודיים ביו טיוב. "יש הזדמנות לאתרי תוכן מרכזיים ליצור הכנסות נוספות מהתכנים שלהם, וזה בדיוק מה שהצבנו לנו למטרה ביחד איתם. זה חלק חשוב מהאקו סיסטם. ככל שאתרי תכנים יוכלו לפרסם יותר ולהניב יותר הכנסות, כך הם יוכלו להשקיע יותר ביצירת תוכן, וחוזר חלילה", אמר ברנד.

לדבריו, למרות הכנסת הפרסומות החדשות גוגל תישאר מחויבת קודם כל לחוויית המשתמש. הוא אמר, כי בגוגל לוקחים את הזמן להתנסות בפורמטים פרסומיים שונים, עד שבטוחים שהם אינם מפריעים לחוויית הגלישה של המשתמש, "בגלל זה לוקח לנו הרבה זמן, אבל אנחנו מאוד מרוצים מההתקדמות שיצרנו לגבי הפורמטים המתאימים לפרסום, ואנחנו בטוחים שהדבר יבוא לידי ביטוי גם ברווחים".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נטלי

    אני רוצה בבקשה שתורידו לי את היוטיוב תודהה

אירועים קרובים