קבוצת מיחשוב יישמה מערכת BI של QlikView בקבוצת תדביק; ההיקף: כ-300 אלף שקלים

מערכת ה-BI של QlikView החליפה את מערכת ה-BI של פנורמה שהייתה קיימת בחברה, וכוללת מודול מאוחד לניתוח מכירות ● המערכת נועדה לבצע אינטגרציה של נתוני החברות הבנות של תדביק בארץ ובחו"ל ● יגאל אביב, ה-CIO של קבוצת תדביק: "כעת יש למנהלים הבכירים ובעלי החברה נגישות יומיומית ועצמאית לנתוני המכירות של כלל החברה"

קבוצת מיחשוב הטמיעה פתרון BI בקבוצת תדביק, העוסקת במתן פתרונות כוללים בתחום המדבקות ועיטור האריזה. לקבוצה חמש חברות בנות ומפעלים בישראל וברחבי העולם. במסגרת הפרויקט יישמה מיחשוב בתדביק מערכת BI מבוססת טכנולוגיית QlikView, המחליפה את מערכת ה-BI של פנורמה שהייתה קיימת בחברה, וכוללת מודול מאוחד לניתוח מכירות. המערכת נועדה לבצע אינטגרציה של נתוני החברות הבנות של תדביק בארץ ובחו"ל. הנתונים נשאבים ישירות מן המערכות התפעוליות ללא שלב ביניים של מחסן נתונים. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-300 אלף שקלים.

כמ כן כלל הפרויקט פיתוח של מודול ייצור עבור אחת מהחברות הבנות, צלפ תעשיות, לניתוח המידע הנאסף מרצפת הייצור. המודול נועד לרכז נתונים שונים כגון דיווחי שעות ממרכזי הייצור השונים, תפוקות ונתוני חומרי גלם. כמו כן, הוא מאפשר מעקב ובקרה על ביצועים, כמויות פחת באופן כללי ובזמן כיוונון מכונות, ניצולת זמן תפעולי, זמני עצירת מכונות והתפלגות סיבות לעצירה.

לדברי יגאל אביב, ה-CIO של קבוצת תדביק, "בזכות הנוחות ופשטות התחקור ב-QlikView, נהנים מנהלים בכירים ובעלי החברה מנגישות יומיומית ועצמאית לנתוני המכירות של כלל החברה. בנוסף, יתרון גדול במערכת הוא קלות ההטמעה והיכולת לפתח עצמאית מודולים לכל דורש. למעשה את המודולים הראשונים פיתחנו בעזרת חברת מיחשוב ומשם יצאנו לדרך עצמאית".

משה אביבי, מנהל מערכות המידע בצלפ תעשיות, אמר, כי "התצוגות הגראפיות והיכולת המהירה והידידותית לבצע חיתוכים של המידע מזוויות שונות, הופכים את המערכת לכלי ניהולי ממדרגה ראשונה, המאפשר להתמקד ולשים את האצבע על אירועים נבחנים. המערכת כוללת שלל אפשרויות של מצגות ובקלות מציפה את המצבים החריגים. בזמן קצר מאוד, קיבלנו שתי מערכות הנותנות ערך מוסף גבוה לחברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים