פלאפון השיקה את שירות הניווט שלה בחנות היישומים של אפל

לקראת השקתו של ה-iPhone בישראל, תציע החברה את היישום בחינם למשך חודש, ולאחר מכן תגבה בעבורו 20 שקלים לחודש ● בין היתר, היישום יאפשר שירותים מבוססי מיקום לנקודות עניין באזור הימצאותו של המשתמש

לקראת השקת ה-iPhone בישראל, השיקה היום (ג') פלאפון את יישום GPS Navigator התואם למסך המגע של ה-iPhone – בחנות היישומים של אפל (Apple), לאחר שקיבלה את אישור החברה. היישום ניתן להורדה ללא תשלום, והוא יינתן בחינם ללקוחות פלאפון למשך חודש, ולאחר מכן תהיה עלותו 20 שקלים בחודש. היישום ניתן לשימוש הן בתקשורת סלולרית והן בגלישת WiFi.

לדברי זיו קסלמן, מנהל אגף מוצרים ושירותי ערך מוסף בפלאפון, הגירסה שהושקה בחנות היישומים היא גירסה טכנולוגית מתקדמת ושונה מהקיימת, הן באפשרויות שהיא מציעה והן בממשקי המשתמש. היישום מאפשר גם שירותים מבוססי מיקום לנקודות עניין לפי מיקום המשתמש (מסעדות, תחנות דלק, חניונים, שירותים רפואיים, מרכזי קניות ועוד) ולחיצה על נקודת העניין מאפשרת שיחה או ניווט אל האתר.

הגירסה החדשה שונה גם בשיטת דיווחי התנועה, שמתקבלים כעת מכמה מפעילים ובכך, לדברי החברה, משתפרת איכותם. בנוסף, הדיווחים בשיטה זו כוללים לא רק כבישים ראשיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים