"הענן מהווה מנוף לחדשנות ומענה מהיר לצרכים עסקיים לכל הארגונים"

"קצב אימוץ הענן בקרב הארגונים נמצא במגמת עלייה מתמדת", אמר אסף יעקבי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של מיקרוסופט ישראל ● לדבריו, "הענן מאפשר לארגונים לספק שירותים במהירות, להיות גמישים ולהגיב מהר לתחרות"

אסף יעקבי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של מיקרוסופט ישראל. צילום: קובי קנטור

"מחשוב הענן כבר כאן והוא עובדה קיימת. אנחנו רואים שקצב אימוץ הענן בקרב הארגונים נמצא במגמת עלייה מתמדת. הענן מאפשר לארגונים לספק שירותים במהירות, להיות גמישים ולהגיב מהר לתחרות. הוא מהווה כיום מנוף לחדשנות ומענה מהיר לצרכים עסקיים לכל הארגונים. אימוץ הענן של מיקרוסופט (Microsoft) בישראל גדל בקצב מהיר והוא מקיף ארגונים גדולים, סטארט-אפים וחברות תוכנה", כך אמר אסף יעקבי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של מיקרוסופט ישראל.

יעקבי התראיין לאנשים ומחשבים לקראת כנס שעורכת נס בשיתוף עם מיקרוסופט ב-23 ביוני.

"הענן של מיקרוסופט מאפשר לארגונים להטמיע תשתית וירטואליזציה כשירות, ועליה להתקין ולנהל את היישומים הארגונים שלהם (IaaS). בנוסף, הוא מאפשר להטמיע פתרונות מקשת רחבה של שירותים מנוהלים (PaaS), כגון פיתוחים לאפליקציות ווב ומובייל, Big Data ואנליטיקה, שירותי האינטרנט של הדברים, ניהול סביבות פיתוח ועוד", אמר יעקבי.

בדבריו בכנס יעסוק יעקבי בעיקר בפלטפורמת הענן Azure של מיקרוסופט ובמרכיביה הייחודיים בהשוואה לפתרונות אחרים.

"כיום, שירותי הענן של מיקרוסופט זמינים לארגונים ביותר מ-30 אזורים גיאוגרפיים שונים ברחבי העולם. פריסה זו מאפשרת לארגונים יכולת הטמעה של השירותים שלהם ובסמוך למיקום הגיאוגרפי של לקוחותיהם", אמר.

הוא ציין כי "הענן של מיקרוסופט פתוח לכל ולא נעול רק לפתרונות שלנו. הוא מאפשר לארגונים להשתמש בקוד פתוח וביישומי קוד פתוח רבים. שירותי הענן שלנו מוטמעים ביותר מ-60% מהחברות הגדולות בעולם ומדורגים בקרב חברות המחקר (גרטנר ו-IDC) כפתרונות מובילים בתחום הענן, בהשוואה למתחרים".

"מאפיין נוסף של Azure הוא היכולת לתמוך בשירותי ענן ציבורי, היברידי או פרטי", הוסיף יעקבי. "ארגונים יכולים לנהל שירותים בענן הפרטי שלהם עם Azure Stack וליהנות מאותה חוויית הניהול, הפיתוח וההפצה כמו בענן הציבורי (Azure). רוב המוצרים של מיקרוסופט כיום מפותחים בגישת ה-Cloud first, כך שגם אם הם מותקנים בסביבת הלקוח (On premise), יש להם יכולת מובנית להשתמש בשירותי ענן. דוגמה מצוינת לכך גלומה במוצר ה-SQL Server 2016 שהשקנו בתחילת יוני, שמאפשר מיגרציה של טבלאות בצורה שקופה בין הענן הפרטי לענן הציבורי".

מתעניינים במחשוב ענן? רוצים לשמוע עוד? הירשמו לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים