Salesforce נכנסת למסחר אונליין: רכשה את Demandware ב-2.8 מיליארד דולר

החברה הנרכשית מייצרת תוכנה להגנת אתרי מכירות ● על פי דיווחים, היא ניצחה במרוץ על רכישת החברה את אורקל ואדובי

Salesforce - לא רק בענן

יצרנית התוכנה Salesforce, המתמחה בעיקר ביישומים שקשורים ל-CRM בענן, נכנסת גם לתחום המסחר המקוון. החברה הודיעה שהגיעה לסיכום על רכישת Demandware, יצרנית תוכנה להכנת אתרי מכירות, תמורת 2.8 מיליארד דולר.

Salesforce הסכימה לשלם 75 דולר למנייה. מדובר בפרמיה של יותר מ-56% לעומת מחיר הסגירה של מניית Demandware ביום שלישי. הסיבה היא ככל הנראה לחץ שהופעל על ידי מתעניינות, חלקן מהגדולות בשוק התוכנה.

לפי הדיווחים, גם אורקל (Oracle) ניסתה לנכס לעצמה את החברה, כדי לחזק את הפורטפוליו המסחר המקוון שהיא מציעה. ההערכות בשוק הן שגם אדובי (Adobe) הייתה אחת המתחרות על החברה הצעירה.

בין הלקוחות של החברה הנרכשת ניתן למצוא את לוריאל (L'Oreal) ואת קבוצת מרקס אנד ספנסר (Marks and Spencer). בנוסף, Demandware דיווחה על גידול של יותר מ-30% במכירות בפחות משנה.

מעבר להגדלת היצע התחומים בהם היא מציעה פתרונות ענן, Salesforce למעשה פותחת כעת חזית מול אורקל וסאפ (SAP), שגם היא כבר נהנית מאחיזה בשוק שירותי המסחר המקוון. התחום נחשב כיום לאחד הלוהטים בעולם המחשוב, כשיותר ויותר אנשים מבצעים את הקניות שלהם באמצעים אלקטרוניים – מה שמוביל גם לפריחה בשוק האשראי האלקטרוני המקוון.

למעשה, לפי גרטנר (Gartner), ההוצאות בפלטפורמות מסחר מקוונות אמורות לצמוח ב-14% באופן שנתי עד 2020 ולהגיע להיקף של 8.5 מיליארד דולר. רכישת Demandware צפויה, לפי Salesforce, להוסיף להכנסות שלה כ-120 מליון דולר כבר ב-2017.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים