מנכ"ל ענקית התוכנה BMC, בוב ביצ'אמפ – בדרכו לישראל

ביצ'אמפ יהיה הדובר המרכזי בכנס שתקיימנה BMC ומטריקס, נציגתה בישראל

ביי ביי, בוב. ביצ'אמפ, מנכ"ל, נשיא ויו"ר BMC

בוב ביצ'אמפ, מנכ"ל, נשיא ויו"ר ענקית התוכנה BMC, המתעסקת בפתרונות תוכנה לניהול שירותים עסקיים לחברות וארגונים ומופצת בישראל על ידי מטריקס, צפוי להגיע לישראל לטובת השתתפותו כדובר המרכזי בכנס BMC Day Israel, שתקיימנה החברות BMC ומטריקס ב-7 ביוני 2016 בהיכל הכנסים LAGO בראשון לציון.

ביצ'אמפ התחיל את דרכו ב-BMC ב-1988 כמנהל מכירות שהתקדם במהירות במגוון תפקידים עד שהפך למנכ"ל BMC בשנת 2001. במסגרת תפקידיו, הוביל תחומי פעילות רבים ב-BMC לרבות בתחום המחקר והפיתוח, אסטרטגיה, שיווק ופיתוח עסקי.

BMC הייתה החברה הראשונה שהטמיעה את המונח BSM (ר"ת Business Service Management) – ניהול שירותים עסקיים, שמשמעותו קביעת סדרי עדיפויות למתן שירותי IT בתוך הארגון בהתאם לצרכים ושיקולים עסקיים. ה-BSM היווה מהפכה תפיסתית בכל הקשור לניהול נכון של מערך ה-IT בארגון, וסביבו הציעה BMC מגוון רחב של פתרונות, שנועדו לסייע למנהלי מערכות המידע בארגונים לנהל באופן יעיל ונכון יותר את מערך ה-IT שהפך למסובך.

אבולוציה של פתרונות

בשנה האחרונה, נוכח מהפכת הדיגיטל בארגונים, BMC בראשות ביצ'אמפ הביאה את החזון והאסטרטגיה החדשה שלה והטמיעה בעולם ה-IT מושג חדש בשם DEM (ר"ת Digital Enterprise Management), שמהווה את האבולוציה של פתרונות ה-BSM לעידן הדיגיטלי החדש.

עידן זה מתאפיין במעבר של חברות למערכות בשירות עצמי, לאוטומציה, לקבלת שירותים ומידע בזמן אמת, ודרישה מצד לקוחות ומשתמשים, שהשירות שניתן להם יהיה קל, אינטואיטיבי, מהיר ומאובטח. פתרונות ה-DEM של BMC נועדו לסייע ללקוחותיה לעבור בהצלחה לעידן הדיגיטל מן המערכות הקיימות ולבסס בארגון את התשתית הנדרשת ליצירת חדשנות וחוויות לקוח ומשתמש טובות יותר.

במסגרת הכנס וביקורו בישראל, צפוי ביצ'אמפ לדבר על המהלכים העסקיים והתפעוליים, לרבות רכישות שביצעה החברה מאז הפכה חזרה לחברה פרטית בשנת 2013, על האתגרים והמגמות עימם מתמודדים הארגונים והחברות וכיצד BMC מסייעת להם להתמודד עימם, על הביצועים העסקיים של החברה והגידול בבסיס הלקוחות.

כל זאת תוך התייחסות להשקעה, למחויבות ולתרומה הרבה של מרכזי הפיתוח והמחקר של החברה בישראל – בתל אביב ובתל חי, שנחשב לגדול ביותר מסוגו באזור הצפון.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יהודה בונצל

    העולם הטכנולוגי נמצא בתחילת מהפכה שעשויה לגרום לשינויים מרחיקי לכת בהתנהלותם של בני האדם על פני כדור בארץ וגם מחוצה לו... עוד נכונו לבני האדם הפתעות מרעישות רבות בתחום זה אך יחד עם זאת היחס בין העמים לבין עולם הכספים ישאר תלוי בממשלות , בכיוונם האידיאולוגי ובהחלטות שישנו את העתיד של עמי העולם . ככל שהטכנולוגיה תגיע להישגים גדולים יותר כך יתחדדו הקטבים ועל כך איני רוצה להתנבא.

אירועים קרובים