גוגל משפרת את החוויה החזותית בחיפוש בניידים עם Rich Cards

חוויית החיפוש הסלולרית לא מספקת אתכם? החבר'ה במטה הענקית ממאונטיין ויו חשבו עליכם והחליטו לעשות אותה יותר ויזואלית וקלה ● התכונה החדשה מתיימרת להציג יותר "דברים" ופחות "קישורים"

כיף לחפש. צילום: BigStock

הבלוג של גוגל (Google) מתאר שינוי במראה ובתפעול החיפוש של הענקית – Rich Cards שמו. הפורמט החדש תמונתי יותר ואמור לשפר את חוויית החיפוש בפן הוויזואלי בכדי לעזור למשתמשים במציאת מידע הרבה יותר מהר ובקלות.

פורמט Rich Cards הוא מעין גרסה מפותחת של ה-Rich Snippets – המאפשרים להגדיל את שטח התצוגה בדף תוצאות החיפוש במידע עשיר ורלוונטי – אבל הוא לא אמור להחליף את הפורמט הישן לחלוטין.

הדמיון בין שני הפורמטים הוא ששניהם משתמשים ב-Schema.org לצורך שיפור תוצאות החיפוש, אלא שה-Rich Snippets מציג תוצאות חיפוש משולבות, שיש בהן מדגם קצר של הטקסט מדף האינטרנט עם תמונות קטנות.

יותר שפות וקטגוריות

ומה יחדש ה-Rich Card? באתר Tech Times מדווחים כי תוצאות החיפוש המבוססות על Rich Cards מוצגות בקרוסלה אשר מסתובבת במתכונת אופקית. הגולשים יכולים לגלול כדי לראות יותר קרוסלות, או לנוע שמאלה או ימינה על מנת לראות עוד תוצאות. כל קרוסלה יכולה להציג כרטיסים בעבור מספר אתרים או רק לאתר מסוים.

לפי Engadget, הפורמט החדש ייושם קודם כל על סרטים ומתכונים, וכמו כן, לעת עתה, ניתן יהיה למצוא אותו רק בגרסה האנגלית של Google.com. גוגל חשפה כי היא מתנסה בפועל ביותר שיטות להרחבת התכונה, ושבעתיד היא עשויה לספק את ה-Rich Cards גם ביותר שפות וקטגוריות.

החברה גם עדכנה את התיעוד שלה למפתחים, ופיתחה סט כלים נרחב על מנת לסייע הן לבעלי אתרים והן למפתחים, במטרה שיצליחו במעבר קל מניסיון ראשוני בשימוש ביישום ועד לניטור הביצועים שיתקבלו עקב השינוי.

ענקית החיפוש מאמינה שהפורמט החדש יאפשר לבעלי אתרים לקבל יותר תשומת לב במרחב תוצאות החיפוש ואף שיאפשר להם למשוך יותר משתמשים אל אתריהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים