צפו: נשיא המדינה ויהורם גאון פוצחים בדואט

ריבלין וגאון הצטרפו למקהלה האינטרנטית בשיר "שלום לך ארץ נהדרת" ● קולותיהם יצורפו לאלה של חברי המקהלה, בה כל אחד יכול לקחת חלק

רוצים לשיר עם נשיא המדינה ויהורם גאון? צילום: לע"מ, מתוך הסרטון

בית הנשיא נמצא בימים אלה בעיצומן של ההכנות ליום העצמאות, ובכלל זה לאירוע השירה המסורתי ולטקס ההכרזה על החיילים המצטיינים, שמתקיימים שם מדי שנה בבוקרו של היום. במסגרת זו הקליטו נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ויהורם גאון דואט מיוחד למקהלה האינטרנטית.

השיר אותו הקליטו ריבלין וגאון הוא הלהיט הוותיק של הזמר, "שלום לך ארץ נהדרת", שכתב אילן גולדהירש והלחין סטיבן גודמן. קולותיהם יצורפו לקולות המשתתפים האחרים במקהלה האינטרנטית, בה יכול כל אזרח לקחת חלק מהבית. התוצאה הסופית תיחשף באירוע, שנקרא "כל ישראל מירושלים" ויועבר בשידור ישיר בערוצי הטלוויזיה.

זו השנה השנייה ברציפות בה מפיק בית הנשיא את המקהלה האינטרנטית. במסגרת המקהלה יכול כל אדם להקליט, באמצעות אתר האינטרנט הייעודי, חלק משיר, ולאחר עריכה נוצרת הרמוניה מיוחדת של הקולות כולם.

בשנה שעברה צורפו קולותיהם של ריבלין ושלמה ארצי לקולות המשתתפים האחרים במקהלה האינטרנטית, ויצרו ביצוע מיוחד ל-"פתאום עכשיו פתאום היום" ("אהבתיה").

חגיגת יום העצמאות המסורתית בבית הנשיא, באירוח הנשיא ורעייתו, נחמה, היא אירוע שירה והצדעה לרוח הישראלית, יחד עם אומנים מהשורה הראשונה. השנה שמים מארגני האירוע את הדגש על שירים שמביעים תקווה ישראלית. החגיגות יימשכו בטקס החיילים המצטיינים המסורתי, שיחתום את האירוע. תשתתף בו הצמרת המדינית-ביטחונית של ישראל, ובכלל זה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט, ואלופי המטה הכללי בעבר ובהווה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים