הרכש החדש של מיקרוסופט: Xamarin

הרכישה החדשה תאפשר לענקית לשפר במיוחד את סט כלי הפיתוח שלה ולעזור להמריץ פיתוח של יישומים ניידים ואפליקציות Universal בעבור מכשירי Windows 10

מיקרוסופט ו-Xamarin

ענקית הטכנולוגיה מרדמונד הודיעה אתמול (ד') כי רכשה את Xamarin, חברה המאפשרת למפתחים לבנות יישומים מקוריים לחלוטין על פני מספר פלטפורמות מקוד בסיס משותף יחיד.

מיקרוסופט (Microsoft) ו-Xamarin עבדו בשיתוף פעולה הדוק מאז שהכריזו על שותפות גלובלית בשנת 2013, שמטרתה הייתה לסייע למפתחי ניידים לפשט בניית יישומים מקוריים על פלטפורמות ב-Visual Studio. רכישה אפשרית של Xamarin הייתה נושא לשמועות מאז השותפות המדוברת, אם כי סמנכ"ל הכספים בריאן מוריס אמר בשנה שעברה ל-TechCrunch כי החברה בוחנת הנפקה, וציין שהיא מעולם לא תלתה שלט "למכירה". אבל עכשיו, לאחר פוסט שעלה בבלוג הענן של מיקרוסופט שעליו חתום סגן נשיא Enterprise Group, סקוט גת'רי, אפשר להבין כי הרכישה רשמית. עם זאת התנאים המלאים של העסקה עדיין לא נמסרו.

"לאחר הכרזת הרכישה של היום", כתב גת'רי, "בכוונתנו לקדם את העבודה הזאת הרבה יותר רחוק, בכדי להפוך את כלי הפיתוח בעל הרמה העולמית שלנו וגם את השירותים הנלווים לאפילו טובים יותר, עם אינטגרציה עמוקה יותר וחוויה חלקה במיוחד למפתחי אפליקציות לנייד". גת'רי גילה כי ל-Xamarin יש כרגע יותר מ-15 אלף לקוחות, בהם חברות פרופיל-גבוה כמו אלסקה איירליינס (Alaska Airlines), קוקה קולה (Coca-Cola), תרמו פישר (Thermo Fisher), האניוול (Honeywell) וכן ג'ט בלו (JetBlue).

פתרון מושלם לפיתוח אפליקציות לנייד

הרכישה החדשה תאפשר למיקרוסופט לשפר במיוחד את סט כלי הפיתוח שלה ולעזור להמריץ פיתוח של יישומים ניידים ואפליקציות Universal בעבור מכשירי Windows 10.

"השילוב של Xamarin עם שירותי צוות Visual Studio ו-Azure יספק פתרון מושלם לפיתוח אפליקציות לנייד, שיציע כל מה שצריך כדי לפתח, לבדוק ולהכשיר יישומים ניידים לכל מכשיר", הבהיר גת'רי בפוסט, והוסיף וכתב ש"אנחנו מאוד נרגשים לראות מה ייבנו המפתחים עם זה". גת'רי כתב בפוסט גם כי ימסור פרטים נוספים על "תכניות עתידיות" לגבי Xamarin בכנס המפתחים של מיקרוסופט שיתקיים בחודש הבא.

על-פי נתוני CrunchBase, נמצא כי Xamarin גייסה סכום של 82 מיליון דולר במימון ממשקיעים שבכללם נמנים Charles River Ventures ,Floodgate Ignition Partners ,Insight Venture Partners ו-Lead Edge Capital.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים