שירות הולו השיק אפליקציה ל-Windows 10

האפליקציה מתאימה להרצה בכל המכשירים שמבוססים על מערכת ההפעלה ● כך, לדוגמה, היא מאפשרת הפעלה קולית דרך העוזרת האישית Cortana

משתדרג ומנצל. הולו

שירות הזרמת הסרטים והסדרות האמריקני, הולו (Hulu) השיק אפליקציה עבור Windows 10 שמשתמשת ביכולות האוניברסליות של מערכת ההפעלה. האפליקציה שהושקה מתאימה להרצה בכל המכשירים שמבוססים על Windows 10: מחשבים, טאבלטים וטלפונים. למעשה זו אחת האפליקציות הראשונות שמנצלת את היכולת להתאים את עצמה לכל הפלטפורמות, כל עוד הן מריצות את מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft).

משתמשי הולו הוותיקים לא יצטרכו להתרגל לממשק חדש, אבל ההפעלה של הגרסה הנוכחית מנצלת את היכולות שמציעה Windows 10. כך, לדוגמה, היא מאפשרת הפעלה דרך Cortana, העוזרת האישית. המשתמשים יכולים לספק הוראה קולית שתפעיל באופן ישיר את הסדרה, סרט, או מופע בהם רוצים.

בנוסף, האפליקציה תדע לעבור לפרק הבא בתור, באופן אוטומטי, גם אם המשתמש הפסיק בסוף פרק מסוים, וכן תדע להמשיך מאמצע פרק אם הוא נעצר באמצע. שתי התכונות הללו יעבדו היטב גם במעבר בין מכשירים, כל עוד כמובן נכנסים להולו עם אותם פרטי משתמש.

עוד אפשרות שנגזרת מ-Windows 10 היא אפשרות להצמיד תוכניות ישירות לקבוצה בתפריט "התחל" כך שניתן להפעיל אותן מיידית, ללא צורך בכניסה לאפליקציה לפני כן.

האפליקציה החדשה של הולו כבר זמינה ב-Windows Store להורדה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים