מטריקס יישמה מערכת לניהול הלפ-דסק ארגוני בחברת האשראי כ.א.ל; ההיקף: 200 אלף שקלים

המערכת התחילה לפעול במסגרת פיילוט לפני כשנה וחצי, והורחבה באחרונה כדי להתאים למערך התמיכה של כ.א.ל ● לפני הטמעת המערכת, נוהלו הפניות באמצעות פתיחת קריאות דרך מיילים או קבצי אקסל, ללא תיעוד ממוחשב

מרכז ההתמחות של מטריקס השלים בימים אלה פרויקט להטמעת מערכת לניהול הלפ-דסק (Help Desk) ארגוני בחברת האשראי כ.א.ל. המערכת התחילה לפעול במסגרת פיילוט לפני כשנה וחצי, והורחבה  באחרונה כדי להתאים למערך התמיכה של כ.א.ל. מערכת ההלפ-דסק מנהלת ומתעדת את הפניות של כל עובדי כ.א.ל בנושאי מיחשוב: החלפת מחשבים, סיסמאות ותקלות תפעוליות. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-200 אלף שקלים.

שימוש רחב במערכת ניהול ההלפ-דסק נעשה באמצעות הפורטל הארגוני, כאשר במקום לבזבז זמן בפתיחת קריאה טלפונית ניתן להיכנס לאתר ולהזין את פרטי התקלה אשר מנותבים באופן ישיר ומיידי לצוות המיחשוב. לפני הטמעת המערכת, נוהלו הפניות באמצעות פתיחת קריאות דרך מיילים או קבצי אקסל, ללא תיעוד ממוחשב.

לדברי אילן תמרקין, ראש מדור שרותי מיחשוב ב-כ.א.ל, "מערכת ההלפ-דסק שהוטמעה עבורנו על ידי מטריקס היא נכס ממשי. תהליך העבודה היומיומי מול הפניות הרבות של המשתמשים, יוצר באופן טבעי עומס רב ושיבושים במהלך העבודה. כעת, עם קיומה של מערכת מסודרת לניהול הפניות, ניתן לשלוט טוב יותר בכמות התקלות ולהתגבר עליהן מהר יותר. מצד המשתמשים, זה חוסך את הצורך בטלפונים ועיכובים ומאפשר גישה קצרה יותר לאנשי השירות".

איתן חתם, מנכ"ל משותף אפקט, מרכז התמחות Microsoft Dynamics CRM במטריקס: "מדובר בהטמעה של מערכת חיה ודינאמית אשר דורשת הרחבות, תוספות ופיתוח מתמשך של מודולים וממשקים חדשים. עד כה פותחו והוטמעו  בהצלחה מגוון רחב של ממשקים למערכות פנים ארגוניות למטרות שונות  וכאמור היד עוד נטויה. אנו מאוד מרוצים מן התוצאות שהשגנו עד כה וצופים תוצאות דומות גם בהמשך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים