Wix חושפת את פרסומת הסופרבול שלה

בפרסומת מככבות הדמויות מ"קונג פו פנדה 3", כאשר הן מתמודדות עם השאלה כיצד לשווק את מסעדת הנודלס של מר פינג ● הפתרון שהן מוצאות הוא שיווק באמצעות - כן, כן - פרסומת סופרבול

ספורטיבית. Wix

Wix.com, המציעה פלטפורמה מתקדמת לפיתוח נוכחות אינטרנטית מקצועית, חשפה אתמול (ד') את פרסומת הסופרבול שלה לשנת 2016. הפרסומת, בת 30 השניות, תשודר ב-7 בפברואר, במהלך הרבע השלישי של משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית, ה-NFL.

בפרסומת של Wix מככבות הדמויות מ"קונג פו פנדה 3", כאשר הן מתמודדות עם השאלה כיצד לשווק את מסעדת הנודלס של מר פינג. הפתרון שהן מוצאות הוא לשווק את העסק הקטן באמצעות, מה שהן רואות כמהלך השיווקי האולטימטיבי, פרסומת סופרבול. בנקודה זאת מוצגים טייקים על מספר פרסומות סופרבול מיתולוגיות מהעבר – אולם במהירות מתברר, שהדרך להצלחה עסקית נגישה הרבה יותר ומתחילה בבניית אתר אינטרנט מרהיב עם Wix. מכאן נגזר ההאשטאג המלווה את הקמפיין של Wix השנה- #StartStunning.

כחלק מהקמפיין, שחררה Wix ברשתות החברתיות מגוון תכנים וסרטונים בהם מנסות הדמויות מקונג פו פנדה גימיקים שיווקיים שונים שהן רואות כחיוניים לקידומו של עסק קטן. פרסומת הסופרבול החדשה וכל שאר מרכיבי הקמפיין פותחו והופקו בעבודה משותפת של צוותי הקריאטיב של Wix ושל דרימוורקס (DreamWorks Animation), אולפני האנימציה מאחורי שוברי הקופות הבינלאומיים שרק, מדגסקר, הדרקון הראשון שלי, קונג פו פנדה ורבים נוספים.

"הסופרבול הוא זירת הפרסום הגדולה בעולם, ופרסומות סופרבול רבות זכו עם השנים למעמד איקוני בתרבות האמריקנית. את המסר שלנו בחרנו להציג באמצעות טייק הומוריסטי על פרסומות אהובות מהעבר", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "אנחנו בטוחים שהשילוב בין דמויות האנימציה האהובות לפרסומות המיתולוגיות יתקבל באהדה על ידי קהל הצופים."

בהמשך לקמפיין #ItsThatEasy משנת 2015, החלטת החברה לשוב ולפרסם בסופרבול היא חלק מאסטרטגיה רחבה של מיתוג החברה כפלטפורמה המובילה ליצירה, ניהול וקידום נוכחות אינטרנטית מקצועית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים