AllCloud רכשה את השליטה ב-Emind

החברה מימשה את האופציה שהייתה לה והשקיעה ב-Emind עוד 10 מיליון שקלים

בעלת שליטה חדשה. Emind

AllCloud הודיעה הבוקר (ב') כי רכשה את השליטה בחברת תשתיות הענן Emind. בכך מימשה החברה את האופציה שניתנה לה בעת השקעתה הראשונה ב-Emind, באוקטובר 2014. כעת, על מנת להגיע לשליטה בחברה (51%), היא השקיעה 10 מיליון שקלים נוספים.

Emind הוכתרה השנה כשותף Premier ו-Managed Service Provider של AWS, שירותי הענן של אמזון (Amazon), ואף צוינה על ידי גרטנר (Gartner) בין חמשת ה-Cloud-Native MSP ברחבי העולם. החברה ביצעה השנה מספר פרויקטים גדולים בישראל ובמדינות נוספות, ורשמה זינוק של מאות אחוזים בהכנסות השנתיות ליותר מ-50 מיליון שקלים.

הרוכשת, AllCloud, היא ספקית פתרונות ענן שנמצאת בבעלות משותפת של המשפחות ויל ויסלזון. משפחת ויל מחזיקה בנוסף, בין היתר, במפעל המלט נשר בהרטוב ובמילגם-פנגו. למשפחת יסלזון אחזקות ביקבי כרמל. באחרונה הודיעה החברה על כניסתו של ערן גיל להשקעה ולדירקטוריון שלה. הוא הצטרף לסבב ההשקעה בו השתתפה משפחת יסלזון, שהיקפו הכולל כ-10 מיליון שקלים. הסכום מיועד בחלקו למימוש אופציית Emind והיתרה – לרכישות נוספות של AllCloud. גיל, ישראלי לשעבר המתגורר ב-13 השנים האחרונות בארצות הברית, הוא אחד משלושת מייסדי Cloud Sherpas, שנמכרה באחרונה לאקסנצ'ר (Accenture) תמורת מאות מיליוני דולרים.

להב סביר, מנכ"ל ומייסד Emind, אמר כי "הסינרגיה בינינו לבין AllCloud מוכיחה את עצמה הן בנגישות למגוון רחב של לקוחות והן בגיבוי הפיננסי. על כן, אנחנו נערכים לעוד שנה של צמיחה, תוך גיוס והכשרת מומחי ענן נוספים".

יוסי פרנקל, נשיא AllCloud, ציין כי רכישת השליטה ב-Emind היא "עוד שלב במימוש החזון שלנו, להיות חברת פתרונות הענן הגדולה בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים