מפקד בה"ד 7 החדש: חיים אבודרם

סא''ל אבודרם יחליף בקיץ 2016 את אלוף משנה שרון ניר, מפקדת בה״ד 7 הנוכחית, אשר תמונה ליועצת הרמטכ"ל לענייני נשים (יוהל"ן), ותועלה לדרגת תת-אלוף

סגן אלוף חיים אבודרם

הרמטכ"ל, רא"ל גדי אייזנקוט, החליט על שורת מינויים בצבא, וביניהם על זה של סא"ל חיים אבודרם – שימונה למפקד בית הספר הארצי לקשר וסייבר, בה"ד 7.

סא"ל אבודרם יחליף בקיץ 2016 את אל"מ שרון ניר, מפקדת בה״ד 7 הנוכחית, אשר תמונה ליועצת הרמטכ"ל לענייני נשים (יוהל"ן), ותועלה לדרגת תא"ל.

השנה צה"ל התקדם עוד צעד קטן לקראת שוויון בין המינים, עם מינויה של אל"מ ניר, ששימשה כראש מחלקת בירור בנציבות קבילות החיילים, למפקדת בה"ד 7. היא הייתה לאישה הראשונה בתפקיד בבה"ד 7 והמינוי שלה היה חלק מסבב של מינויי בכירים באגף התקשוב עליו החליט בינואר הרמטכ"ל דאז, רא"ל בני גנץ. אל"מ ניר הייתה אמונה בתפקידה האחרון על הכשרת דור אנשי הקשר הבא והובילה את העברת בסיס ההכשרה ממחנה גדעונים שבמרכז למרכז ההדרכה שבנגב.

אל"מ ניר החליפה בתפקידה בבה"ד 7 את אל"מ ניצן עמר, שסיים שלוש שנות פיקוד על בה"ד 7 ומונה לראש מחלקת תכנון במטה אגף התקשוב, במקומו של אל"מ נתי כהן, שהועלה לדרגת תת-אלוף ומונה לקשר"ר.

עם מינויו למפקד בה"ד 7, סא"ל אבודרם יועלה לדרגת אלוף משנה. סא"ל אבודרם היה מפקד גדוד הקשר של אוגדת עזה, בעת מבצע צוק איתן ב-2014. תפקידים נוספים שלו היו מפקד גדוד קשר ביחידה באגף המודיעין, קצין קשר במרא"מ (מרכז לאימון מפקדות) ומפקד בקורס קציני תקשוב בבה"ד 7. עוד היה אבודרם קצין קשר בשייטת 13, קשר"ח ביסל"ח (בית ספר למקצועות החי"ר), וקצין קשר חטיבתי בפיקוד הצפון.

עוד החליט הרמטכ"ל על מינויו של סא"ל דודו זריאם לתפקיד ראש מחלקת תקשוב בזרוע היבשה. סא"ל זריאם נמצא כעת במכללה לביטחון לאומי. בעברו הוא היה ראש ענן מבצעים במטה אגף התקשוב וכן מפקד גדוד הקשר של אוגדה 162. סא"ל זריאם יחליף בקיץ הקרוב את אל"מ גדי (גדעון) ליב, אשר מונה לתפקיד מפקד הקשר של פיקוד מרכז.

מינוי נוסף הוא של סא"ל י', שיהיה המפקד הבא של מרכז הל"א (לוחמה אלקטרונית). סא"ל י' עשה מגוון תפקידי קשר מבצעיים, ויועלה בקיץ 2016 לדרגת אלוף משנה.

שורת המינויים מותנית באישור שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים