שי אוזון, One1: "השאלה היא איך אנחנו נותנים דרור ל-'סטיב ג'ובס' שיש בתוכנו"

לדברי אוזון, מנכ''ל החברה, "לנו יש שלושה כללים: לקחת כל משימה ולפרק אותה לתת-משימות; להבין את הצרכן; ולבסוף להימנע מלומר את המילה 'לא'"

שי אוזון, מנכ''ל One1. צילום: קובי קנטור ז"ל

"כאנשי מערכות מידע, כולנו רוצים להותיר חותם שיישאר אחרי שנלך. לא חסרות דוגמאות בעולם לאנשים שהשאירו חותם, בחברות כמו אפל (Apple) או פייסבוק (Facebook). השאלה היא איך אנשים שעובדים בארגון עסקי יכולים לעשות זאת? איך אנחנו נותנים דרור ל'סטיב ג'ובס' שיש בתוכנו"? כך אמר שי אוזון, מנכ"ל One1.

אוזון היה בין מנהלי ספקיות ה-IT שפרסו חסותן על תחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2015 של אנשים ומחשבים. הוא דיבר בטקס שנערך היום (ד') באולם אירועים לאגו בראשון לציון. הטקס נערך זו השנה ה-13 ברציפות והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים. השתתפו בו מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המחשוב בארץ.

"ישנן דוגמאות בהן גוף מערכות המידע שינה את הארגון", אמר אוזון. "כך היה ב-Stanley Healthcare Solutions, שאחת החטיבות בו היא ציוד ומחשוב רפואי. מכירת ציוד רפואי היא קשה. מערכות המידע בנו פלטפורמה לשירות, כך שמהנדס השירות יכול לראות בכל ערוץ ומכל מדיה, מה יש אצל הלקוח, מה מצב המלאי שלו, מהם האתגרים שלו, ולהגיד לו על תקורות עתידיות. ערכנו פרויקט לא מסובך, מבוסס Salesforce Service Cloud. זו רק דוגמה אחת, כיצד אגף מערכות המידע הפך להיות הקטר של הארגון".

"לנו יש שלושה כללים", סיכם אוזון. "לקחת כל משימה, ולפרק אותה לתת-משימות; להבין את הצרכן; ולבסוף להימנע מלומר את המילה 'לא'".

אנדרס ריכטר, מנכ''ל פריוריטי ישראל. צילום: קובי קנטור

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי ישראל. צילום: קובי קנטור

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי ישראל, אמר כי "בשנת 2016 אנו חוגגים 30 שנות פעילות. זו הזדמנות להביט אחורה בסיפוק ולהזכיר כי מרעיון של תוכנה הפכנו לגוף המשרת 7,000 לקוחות". ריכטר סיים בציינו כי "להיות מצטיין זה להבין את השינויים, ולהיערך אליהם עם הובלה, מנהיגות, אומץ וחזון".

נתי אברהמי, מנכ''ל טלדור. צילום: קובי קנטור

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. צילום: קובי קנטור

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור, אמר כי "אני גאה להיות בחברה. יש לנו  הרבה פרסים, מה שמעיד על מימוש הערכים שלנו". אברהמי פירט את ערכי החברה: מקצוענות; שירותיות; חדשנות; עמידה בחזית הטכנולוגיה; אמינות והגינות. "אנו מאוד גאים להיות 30 שנה בעולם ה-IT", סיכם אברהמי, "ולהיות מעורבים בכל התחומים והמגזרים במשק, עם חתירה למצוינות ועבודה לשביעות רצון הלקוחות".

יורם אלול, מנהל אזורי, BMC ישראל. צילום: קובי קנטור

יורם אלול, מנהל אזורי, BMC ישראל. צילום: קובי קנטור

יורם אלול, מנהל אזורי, BMC ישראל, אמר כי "הישראלים הם פורצי דרך, הפועלים באומץ מושכל במעבר למחשוב ענן". הוא ציין כי השנה החברה החליפה את חזון ה-BSM שלה, ויצאה לשוק עם חזון חדש DEM (ר"ת Digital Enterprise Management), ניהול הארגון הדיגיטלי. זהו מערך פתרונות IT שיסייע לטפל בו באופן מהיר, מופשט ומיטבי".

אילן שפיגלמן, סמנכ"ל שיווק אורקל (Oracle) ישראל, אמר כי "בשנה האחרונה נכנסנו להובלה בתחומי הענן, ציבורי פרטי ובן כלאיים, מובייל ו-Big Data. אנו חווים גידול בהטמעת המכונות המהונדסות בארגונים הגדולים".

אילן שפיגלמן, סמנכ''ל שיווק אורקל ישראל. צילום: קובי קנטור

אילן שפיגלמן, סמנכ"ל שיווק אורקל ישראל. צילום: קובי קנטור

על בסיס מכונות אלו, הסביר שפיגלמן, "ארגונים בונים ענני מחשוב פרטיים, במיוחד בתחומי ניתוח צופה פני עתיד, Business Analytics, ו-OLTP. אנחנו רואים גידול במימוש התפיסה במגזר הפיננסי, הביטחוני ועוד. אחד התחומים הנמצאים בצמיחה הגדולה ביותר בארץ ובעולם, הוא תחום היישומים העסקיים בענן, בהם מערכות לשיווק דיגיטלי וחוויית לקוח, שירות לקוחות, ומערכות לניהול משאבי אנוש". הוא סיים בציינו כי "אורקל היא החברה היחידה בעולם עם מערך פתרונות שלם בענן בכל התחומים".

ארז צור, מנכ''ל EMC ישראל

ארז צור, מנכ"ל EMC ישראל

ארז צור, מנכ"ל EMC ישראל, ציין כי "בנק לאומי קיבל פרס על פרויקט ה-VDI של פדרציית EMC. זהו פרויקט מהפכני, שהתבסס על שיתוף פעולה מלא בין הלקוח לבין הספק. הפרויקט נערך בלוח זמנים בלתי הגיוני. עם זאת, בזכות התשוקה והעשייה המשותפות, הוא עמד בלוחות הזמנים, תוך הקפדה על מקצועיות ויסודיות. מדובר בפרויקט דגל לתחום ה-VDI, של אלפי משתמשים, שהוקם בתוך חודשים בודדים". צור סיים בציינו כי "הפרויקט הביא לשיפור חוויית המשתמש ב-30%, לגמישות תפעולית ולקיצור זמן התקנת תחנות והעברת עדכונים. הסיבה המרכזית שהפרויקט הצליח היא הסתכלות הבנק – לא רק בהיבט הטכנולוגי – אלא בהיבט של שיפור תהליכים, שאפשרו לספק לתהליך הארגוני שלהם חסכון ויעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים