בזק בינלאומי תספק לאוניברסיטה העברית קווי אינטרנט במקום נטוויז'ן; ההיקף: מיליוני שקלים

נצחה במכרז את נטוויז'ן ו-012-סמייל ותספק שלושה סוגי שירותים: קו אינטרנט לסטודנטים המקבלים סל רווחה מהאוניברסיטה, חבילות בתנאים מועדפים לחברי סגל וחיבורי אינטרנט עבור שאר הסטודנטים בקמפוס

בזק בינלאומי זכתה במכרז האוניברסיטה העברית לאספקת אלפי מנויי אינטרנט מהיר לסטודנטים ועובדי הסגל בשלוש השנים הקרובות. בזק בינלאומי תחליף את נטוויז'ן, שהיתה עד כה ספקית האינטרנט של כ-6,000 הסטודנטים. היקפו הכספי של המכרז, במסגרתו גברה בזק בינלאומי על נטוויז'ן ו-012-סמייל, נאמד במיליוני שקלים.

בזק בינלאומי תספק שלושה סוגי שירותים: האחד, עבור סטודנטים המקבלים סל רווחה מהאוניברסיטה – אשר יקבלו קו אינטרנט ושירותים נוספים בהתאם לחבילה אותה יבחרו; השני, עבור חברי הסגל באוניברסיטה, שיקבלו חבילות אינטרנט בתנאים מועדפים; והשלישי – עבור שאר הסטודנטים בקמפוס.

"המכרז חשוב עבורנו, ואני מעריך שזכינו בשל חבילת השירותים הרחבה והרמה שלה, אותה הצענו", אמר לאנשים ומחשבים דן זיצ'ק, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי. "לזכייה זו יש משמעות כפולה – הן בצד של היקף העסקה העומד על מיליוני שקלים והן בצד המשך ההובלה וביסוס נתח השוק של החברה, עם תוספת של אלפי מנויי אינטרנט. זאת, לצד פוטנציאל הגדילה של רבים למצבת המנויים של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים