אלכסי בראבו, Arrow ECS: "המנמ"ר נדרש לשלב בין המעבר לענן ובין דגש על אבטחת מידע"

"מנהלי מחשוב ומנהלי אבטחת מידע מפנימים שהיקף האיומים והמורכבות של המתקפות גדלו, ולכן יש התעניינות מוגברת בעולמות הגנת הסייבר - בבית ובענן", אמר בראבו, סגן נשיא של החברה לדרום אירופה ב-EMEA

אלכסי בראבו, סגן נשיא Arrow ECS לאזור דרום אירופה ב-EMEA. צילום: קובי קנטור

"תחילת העשור התאפיינה בדיבורים על מחשוב ענן. השנה, המעבר למחשוב ענן כבר התבטא במעשים. המלצתי למנמ"ר הארגוני היא לשלב בין מעבר לענן היברידי לבין אבטחת מידע מוכללת", כך אמר אלכסי בראבו, סגן נשיא Arrow ECS לאזור דרום אירופה ב-EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

בראבו התראיין לאנשים ומחשבים בכנס השנתי שערך הסניף הישראלי של ענקית ההפצה העולמית. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים ביום ה' האחרון במועדון התיאטרון ביפו, בהשתתפות יצרנים ושותפים עסקיים. את הערב הנחה אילן יהושע, מנכ"ל הסניף הישראלי של החברה.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לדברי בראבו, "לצד המעבר לענן, אנו רואים כי מנהלי מחשוב ומנהלי אבטחת מידע בארגונים מבינים ומפנימים כי היקף האיומים גדל, כמו גם המורכבות של המתקפות. לכן, יש התעניינות מוגברת בעולמות אבטחת המידע והגנת הסייבר – ב'חצר הבית' ובענן, ונערכנו לכך, עם יותר פתרונות לעולמות אלה". תחום נוסף הנמצא במגמת עלייה, ציין בראבו, "הוא אחסון בכלל ואחסון מבוסס פלאש (Flash) בפרט". הוא הוסיף כי "המנמ"ר עובר ממצב של רכישת רכיבי IT להטמעת פתרונות IT מוכללים".

בראבו ציין כי "אני מאוד אוהב את ישראל, כמו גם את הסניף הישראלי של החברה, שהיקף המכירות שלו השנה צמח משמעותית, ובפער לעומת סניפי החברה האחרים. בנוסף, אנו מקשיבים ולומדים רבות מהשוק הישראלי, שכן הוא מאמץ מוקדם של טכנולוגיות". הוא הוסיף כי "יש לנו יחס מיוחד לישראל: החברה נוסדה ב-1935 כקמעונאית של מכשירי רדיו וחלקי חילוף לרדיו במנהטן התחתונה, על ידי מוריס ('מוריי') גולדברג".

כיום, אמר בראבו, "החברה מדורגת במקום ה-131 ברשימת חברות הפורצ'ן 500 (Fortune 500), עם 100 אלף לקוחות-שותפים, יותר מ-17 אלף עובדים, ומחזור המכירות שבשנת 2014 עמד על 22.8 מיליארד דולרים. אנו פרוסים ב-460 סניפים ביותר מ-50 ארצות". הוא סיכם בציינו כי "אנו מתמקדים ונמשיך להתמקד בכמה שדות פעילות: מחשוב ענן, חיזוי צופה פני עתיד, Analytics, אחסון, Big Data ואבטחת מידע. אנו צפויים להגדיל את היקף ההשקעה שלנו במשאבים ובכוח אדם בישראל".

אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל, אמר כי "השנה התאפיינה בפעילות מואצת בעולמות אבטחת המידע, הרישות, האחסון, הווירטואליזציה ותשתיות ה-IT". לדבריו, "המנמ"רים נדרשים להתמודדות בכמה חזיתות טכנולוגיות חמות: מעבר לעבודה בענן היברידי, עם רצון לשיפור העבודה וגמישות משאבים; מענה לעולם ה-Big Data; יכולות תגובה מקיפה בתחומי אבטחת מידע והגנת הסייבר; המשך מגמת הווירטואליזציה, לטובת צמצום העלויות והגדלת הביצועים; יצירת רשת שטוחה, רבת שכבות, עם ביצועים גבוהים ושיהוי נמוך".

אילן יהושע, מנכ"ל  Arrow ECS ישראל. צילום: קובי קנטור

אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל. צילום: קובי קנטור

כך, אמר יהושע, "הגדלנו את סל הפתרונות שלנו: יבמ (IBM) בעולמות החומרה והתוכנה, כל פתרונות אורקל (Oracle), וכן אלה של Splunk. אנו גם מייצגים כיום את Pulse Secure בעולם האבטחה. הוספנו פתרונות כדי לספק היצע גדול יותר ללקוחות".

"כל זאת", אמר יהושע, "לצד השותפויות הקיימות. החברה מפיצה את מוצרי Pulse Secure, ג'וניפר (Juniper), ריברבד (Riverbed), רדוור (Radware) וסיטריקס (Citrix). לתחום הווירטואליזציה והתשתיות, החברה מפיצה את מוצרי VMware, EMC, Veeam, דל (Dell-Wyse), ו-Simplivity, ובתחום אבטחת המידע, את מוצרי מק'אפי (McAfee) מבית אינטל (Intel Security) ואת RSA, חטיבת האבטחה מבית EMC, את וובסנס (Websense ), פיינאפ (PineApp) ו-Gigamon".

יהושע סיים בציינו כי "לפני יותר משנה פתחנו מרכז הדרכה בישראל, מוסמך של היצרנים אותם אנו מייצגים. במרכז אנו מעבירים קורסים מוסמכים של היצרנים ושל ספקיות ה-IT, יש לנו מעבדה עם ציוד לטובת ההכשרות המאפשרת לימוד תיאורטי ומעשי. נוסיף להיצע שלנו עוד ספקיות IT, על מנת להציע מגוון רחב יותר של פתרונות".

לאחר מכן חולקו מגני הוקרה לשותפים ולאינטגרטורים המצטיינים. הערב הסתיים בהופעה של עברי לידר ולהקתו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים