YouCC העבירה את פונטיס לפלטפורמת הענן Office 365

הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים

שמואל משעלי, מנכ"ל YouCC

YouCC ערכה פרויקט של העברת תשתיות ה-Office הארגוניות בחברת ההיי-טק פונטיס (Pontis) לפלטפורמת הענן Office 365 של מיקרוסופט (Microsoft). הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. ההיקף הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

פונטיס עוסקת בפיתוח ושיווק של פתרונות שיווק לספקיות תקשורת עולמיות, והיא מעסיקה מאות עובדים במטה החברה בישראל ובסניפיה בעולם. המעבר לענן התבצע בעקבות הדרישה בפונטיס להתמקד בפעילויות הליבה שלה, ולהוציא מחוץ לארגון את הניהול השוטף של תשתיות פריפריאליות, דוגמת מערכות השיתופיות והתקשורת הארגוניות, ולהגדיל את שרידות המערכות והביצועים שלהן. בנוסף, המעבר לענן איפשר לחברה להרחיב את יכולות אמצעי ההתקשרות של מטה החברה בארץ עם הסניפים בחו"ל. כמו כן, המעבר לשימוש בגרסת ה-Office בענן Office 365 Pro Plus איפשר לעובדי החברה לקבל באופן שוטף עדכונים של אפליקציות האופיס בתחנות העבודה ולהישאר מעודכנים עם היכולות החדשות.

פתרון איכותי, יציב ובעל יכולת גידול

הפרויקט כלל: העברה לענן של מאות תיבות דואר אלקטרוני, הטמעת גרסת הענן של שרת התקשורת הארגונית Lync, גרסת הענן של Office 365 Pro Plus, גרסת הענן של הפורטל הארגוני Sharepoint, ובנוסף, הטמעת מערכת ניהול משימות, פרי פיתוחה של YouCC.

עמית שניצר, מנהל IT, תשתיות ייצור ותמיכה בפונטיס, אמר כי "סביבת הענן מציעה לנו העברה של חלקים נרחבים מתחום ה-IT ממודל של בעלות ישירה ותחזוקה – למודל של שירות. פלטפורמת הענן מציעה פתרון איכותי, יציב ובעל יכולת גידול. מדובר ביכולות קריטיות לארגון גלובלי הנמצא בצמיחה. בנוסף, הענן של מיקרוסופט כולל סביבה מוכרת למשתמשים, ללא צורך בלימוד מחדש, הן ברמת המשתמשים בארגון והן ברמת אנשי הניהול של המערכת".

שמואל משעלי, מנכ"ל YouCC, הוסיף כי "מדובר בפרויקט ענן שבמרכזו הצורך של פונטיס להתפנות מניהול ותחזוקה שוטפים, ולקבל יכולות ושירותים עסקיים בענן, כולל כאלה שהותאמו למענם. המעבר לענן מאפשר לארגון ליהנות משירות ברמה גבוהה יותר, עם ביצועים משופרים ושרידות גבוהה, וזאת לצד עלויות נמוכות יותר ביחס למצב הקודם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים