פיליפ ון-דר ווילט: "לא להתמקד בגיבוי, אלא בניהול נתונים עם הקשר"

"מנמ"רים בכל העולם, בארגונים מכל מגזרי התעשייה, מתמודדים עם אותה בעיה - הטיפול במידע", אמר ון-דר ווילט, סגן נשיא קומוולט לאזור EMEA - והציע פתרונות

פיליפ ון-דר ווילט, סגן נשיא קומוולט לאזור EMEA

"הגיבוי הוא חשוב, אבל על המנמ"רים לא להתמקד בו, אלא על הנתונים, כי הם הקריטיים להיבט העסקי של הארגון, יש לנהל אותם ולהפוך אותם לבעלי ערך, בשל ההקשר שלהם", כך אמר לאנשים ומחשבים בראיון בלעדי פיליפ ון-דר ווילט, סגן נשיא קומוולט (CommVault) לאזור EMEA (ר"ת אירופה המזה"ת ואפריקה).

ון-דר ווילט ביקר השבוע בארץ, ונפגש עם לקוחות הסניף הישראלי של החברה. לדבריו, "מנמ"רים בכל העולם, בארגונים מכל מגזרי התעשייה, מתמודדים עם אותה בעיה – הטיפול במידע. יש להם נתונים – הנתונים הולכים וגדלים, הם לא מספיק מנוצלים על מנת להפוך אותם למידע שניתן להפיק ממנו ערך, יש לנהל אותם ונדרש לשמור עליהם".

ון-דר ווילט ציטט מחקרים, לפיהם "בשל המגמות הטכנולוגיות הקיימות היום, רק 30% מהנתונים נמצאים 'בתוך הבית', בדטה סנטר הארגוני. שאר המידע מצוי על גבי הטלפונים החכמים של העובדים, במחשוב ענן ובאירוח חיצוני". לדבריו, "לכל ארגון יש כמה עוגנים, הליבה העסקית, משאבי אנוש, המחלקה הפיננסית והמידע. לא תמיד גורמים שונים בארגון מבינים את הקריטיות והחשיבות של המידע לקיום העסקי של החברה".

לכן, אמר, "המנמ"ר נדרש להיות במצב בו הוא שולט על המידע. הדבר דורש היערכות מוקדמת, לצד הטמעה של פלטפורמה לניהול המידע. פלטפורמה זו צריכה להיות כזו החוצה את הארגון לרוחבו, וללא כל קשר לתשתיות מתחת. רק בדרך זו הוא יקבל נקודת מבט אחת, כוללת, על כלל המידע, מיקומו ומצבו".

מה עושים המתחרים?

לשאלת אנשים ומחשבים מיהם המתחרים של קומוולט, אמר ון-דר ווילט כי "איני רואה בחברה כלשהי מתחרה שלנו, בשל העמדה הייחודית שלנו בשוק. העולם הולך לכיוון דטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC, ומשם לניהול מידע. אלא שלא כל ספקיות ה-IT הפנימו זאת. לא לכל החברות יש את ה-DNA שקובע כי התוכנה היא העיקר בימינו, ולכן כל מיני חברות ענק, דוגמת EMC ,HP ויבמ (IBM), ימצאו את עצמן נאבקות בעולם החדש הזה. לקוחות ארגוניים לא יסכימו יותר לשלם הון תועפות על חומרה. הם רוצים בינה בשכבת המידע ללא קשר לתשתיות. הם לא רוצים יותר את המידע בנוי מ'עמודים'. הם רוצים גישה, בקרה ודיווח על ואל המידע.

וריטאס (Veritas) הייתה מתחרה ולא עוד. היא כעת פרטית, והבעלים שלה מנסים לצמצם את הוצאותיה, אבל אני מעריך שזה לא יעזור ללקוחות שלה".

לדברי ון-דר ווילט, "קומוולט מספקת פלטפורמה, היא מוגדרת תוכנה, ועליה יש יכולות גיבוי, ארכוב, הגנה על המידע, הגנה על תחנות הקצה ויכולות הלימה לרגולציות. זאת עם repository וירטואלי, המספק מבט על כל המידע ויכולת לנהל אותו. לא אכפת לנו איפה המידע יושב, כן אכפת לנו למטב את עלויות האחסון עם תעדוף שלו".

הוא סיים בהתייחסו לשוק המקומי באומרו כי "השוק הישראלי מתאפיין בחדשנות, מיומנות מקצועית וטכנולוגית ובתחרותיות. אנו מאמינים בסניף הישראלי בראשות שי נוני, ולכן הצוות שלו יורחב בהיבט כוח אדם, וגם יעבור למשרדים חדשים בקריית אריה בפתח תקווה. קומוולט מאמינה בשוק הישראלי. המכירות פה השנה הן מהטובות בין כלל הסניפים שלנו בעולם".

מתעניינים בטיפול במידע והגנה על נתונים? הירשמו לכנס הלקוחות השנתי של קומוולט

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים