משתמשי יאהו! – תגידו שלום לסיסמאות שלכם

החברה הכריזה על "מפתח חשבון", שירות חדש המאפשר גישה למייל שלה באמצעות לחיצה על הודעות, במקום להקליד סיסמה ● זמין למשתמשי iOS ואנדרואיד

מנסה לשפר. יאהו

יאהו! (!Yahoo) הודיעה כי מעתה לא תצטרכו סיסמה כדי להיכנס לשירותי המייל שלה. החברה הצהירה בשבוע שעבר כי ניתן יהיה לגשת לחשבונות הדואר באמצעות עדכון לאפליקציה, שתייתר את הצורך בקוד הגנה.

האפליקציה המשודרגת שוחררה ביום חמישי האחרון והיא זמינה למכשירי iOS ולאנדרואיד (Android). כך זה עובד: למשתמשים עומדת אפשרות בשם "מפתח חשבון" (Account key), שבעזרתה הם יכולים להיכנס לשירות הדואר שלהם על ידי לחיצה על הודעות שנשלחות למכשיר הנייד – במקום להקליד את הסיסמה.

לטענת החברה, ששירותי המייל שלה מאבדים מהפופולריות שלהם, בעיקר לטובת Gmail, דרך הגישה החדשה מאובטחת יותר. זאת מאחר שרוב המשתמשים בוחרים בסיסמאות שניתנות לפריצה או שהם שוכחים אותן. עם זאת, החברה הדגישה כי משתמשים שרוצים להיכנס למייל באמצעות סיסמה עדיין יוכלו לעשות כן.

לפי שעה לא ידוע אם השירות החדש ייכנס לאפליקציות נוספות של החברה. בין היתר, החברה מחזיקה בשירות שיתוף התמונות פליקר (Flickr).

מוקדם להספיד

סאטנם נארנג, מומחה אבטחה בסינמטק (Symantec), הגדיר את השירות החדש "שלב אחד מעל סיסמאות". עם זאת, הוא אמר כי השירות לוקה בחסר מאחר שהוא לא מסתמך על שני פרטי מידע על מנת לזהות את המשתמש. הוא אף הביע ספק בתחזית כי הסיסמאות יחלפו מן העולם. "הסיסמאות ימשיכו להיות איתנו בזמן הקרוב. הן מוטמעות בכל דבר שאנחנו עושים, משירותי בנקאות ועד מיילים וקניות", הסביר נארנג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים