סמנכ"לית אגף לקוחות עסקיים בסלקום: "אנחנו מזמן לא רק חברת סלולר"

קרן שתוי נשאה דברים בפתח כנס הלקוחות של החברה בשיתוף עם סיסקו, בנוכחות כ-200 לקוחות החברה, וסיפרה על יתרונותיה: "אנחנו מספקים פתרונות תקשורת מלאים" ● המנכ"ל, ניר שטרן: "אנחנו שותף שמספק את הפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר - וגם מוזילים את העלויות"

קרן שתוי, סמנכ"לית אגף לקוחות עסקיים בסלקום, ואלון חיימוביץ', סמנכ"ל הטכנולוגיות של סיסקו ישראל. צילום: אביב חופי

יותר מ-200 לקוחות ונציגים השתתפו הבוקר (ד') בכנס הלקוחות העסקיים של סלקום בשיתוף עם סיסקו (Cisco), שנערך בהרצליה תחת הכותרת "תקשורת שמקדמת עסקים – אתגרים חדשים בעולם האינטרנט והסייבר". הנואמים בכנס דיברו על פתרונות החברה, עולמות התקשורת של קבוצת סלקום, עולם האינטרנט של הדברים ועל תחום אבטחת הסייבר.

ניר שטרן, המנכ"ל, פתח את הכנס. "כיום, עסקים נזקקים להיות יותר יעילים ויותר רספונסיביים, ולספק פתרונות תקשורת טובים יותר, ובמקביל נדרשים לחסוך כסף. זה המקום שלנו וזה המקום שאנחנו רוצים להיות בו – גם להיות השותף שנותן את הפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר וגם להיות אלה שמוזילים את עלויות התקשורת עבור לקוחתינו העסקיים. אנו מאמינים ביכולתנו לחסוך כסף, לתת ערך מוסף ולהעניק פתרון – והכול בחיוך. אנחנו עושים את זה בעולם העסקים ובעולם הפרטי".

קרן שתוי, סמנכ"לית אגף לקוחות עסקיים בסלקום, הסבירה על מעמדה של סלקום כמובילת תקשורת. "אנחנו מזמן לא רק חברת סלולר", אמרה. "אמנם, הסלולר הוא נתיב מרכזי וימשיך להיות כזה בסלקום, ואכן יש לנו מגוון אדיר של שירותים, אבל יש לנו גם פתרונות טלפוניה, שירותי ענן, שני דטה סנטרים ועוד ועוד. אנחנו מספקים פתרונות תקשורת מלאים".

שתוי סיפרה גם על יעדי החברה. "המשימה שאנחנו צריכים להשלים היא שכל הלקוחות שלנו ידעו שאנחנו יודעים לתת מענה ושקט נפשי לכם ולמנהלים – ובכל עולמות התקשורת", אמרה בביטחון.

לדבריה, "יש לנו מנהל תיק לקוחות שכל תפקידו הוא לחיות את הארגון, להכיר את הלקוחות טוב, להכיר את האסטרטגיה שלהם וללמד אותם פתרונות. יש לנו פרי-סיילים, אנשי אינטגרציה, אנשי תוכן, אנשי מכירות ומהנדסים – תפקידם של כל אלה הוא לתת ייעוץ ולהבין מה הלקוחות צריכים באמת. אני גאה באנשים שלנו. מאז המיזוג עם נטוויז'ן הם הצליחו לפתח יכולות מקצועיות שהולכות ומתרחבות. בסופו של דבר, אנחנו נותנים את כל שירותי התקשורת במקום אחד".

קרן שתוי, סמנכ"לית אגף לקוחות עסקיים בסלקום. צילום: אביב חופי

קרן שתוי, סמנכ"לית אגף לקוחות עסקיים בסלקום. צילום: אביב חופי

נדב אמסלם, מנהל המחלקה האסטרטגית באגף העסקי בקבוצת סלקום, ציין: "בשנה האחרונה בחרנו לעשות כנסים מקצועיים ללקוחות האסטרטגיים שלנו יחד עם השותפים העסקיים שלנו. זאת בשל העובדה כי סלקום היא החברה היחידה שיודעת לתת ללקוחות העסקיים מענה בכל עולמות התקשורת – ובסטנדרט שירות גבוה".

נדב אמסלם, מנהל המחלקה האסטרטגית באגף העסקי בקבוצת סלקום. צילום: אביב חופי

נדב אמסלם, מנהל המחלקה האסטרטגית באגף העסקי בקבוצת סלקום. צילום: אביב חופי

אלון חיימוביץ', סמנכ"ל הטכנולוגיות של סיסקו ישראל, סיפר על עולם האינטרנט של הדברים בהרצאה תחת הכותרת "המחר מתחיל כאן". לדבריו, "סיסקו היא מובילה עולמית בתחום. אחרי 30 שנה שהחברה קיימת, אנחנו מזהים בימים אלה את ההזדמנות הכי גדולה שהייתה בתעשייה", אמר.

לדבריו, "כיום יש המון שירותים, פתרונות ואפליקציות עם המון מידע ממקומות שונים ובכמויות אדירות. כפועל יוצא, אנחנו צריכים לעשות אנליטיקה מורכבת בזמנים קצרים. 99% מהדברים לא מחוברים לאינטרנט וזו הזדמנות אדירה, גם של הלקוחות, כדי לנסות ולייעל את העסקים ולהביא אותם לעמדה תחרותית טובה יותר, ובטח לנו – חברה שמחזיקה בתקשורת של כל הדברים. אנחנו מספקים פתרונות לעולם זה".

אלון חיימוביץ', סמנכ"ל הטכנולוגיות של סיסקו ישראל. צילום: אביב חופי

אלון חיימוביץ', סמנכ"ל הטכנולוגיות של סיסקו ישראל. צילום: אביב חופי

בשלב זה הוא הציג סקרים ונתונים עדכניים בתחום. "בישראל יש שמונה מיליון אנשים. מה מספר הסלולריים נכון לשנה שעברה? 12 מיליון. כמות התעבורה מכפילה את עצמה מדי שנה. ויש עוד מגמות: עד 2017, כ-90% מהתעבורה תהיה דרך הנייד. תהיה צריכה מוגברת של מידע דרך הענן. עולה השאלה: מה עושים עם זה? על המגמות האלה מביאות לתפישה ולהסתכלות חדשה לגמרי של עולם התקשורת והאינטרנט. היום אנחנו מנסים לנתח – איך תוקפים שוק כזה ואיך מתרגמים זאת ליתרון עבור הלקוחות שלנו", אמר. לדבריו, "בעזרת הטכנולוגיה אנחנו יכולים לתת תובנות ואנליטיקה, כדי לתת לאותו בעל תפקיד אפשרות לקבל החלטה מושכלת ומהירה יותר".

רון שבילי, מנהל הטכנולוגיות הראשי בקבוצת סלקום ומומחה בעל ניסיון רב בסייבר, הציג את מגמות הסייבר העכשוויות בעולם. "כמות האפשרויות בעולם זה היא בלתי נגמרת", פתח והדגיש. "אין בו רגע דל".

שבילי התייחס לאירועים דרמטיים שפורסמו: "לפני כשנתיים פרצו לטרגט (Target) ותקפו את הקופות הראשיות, גנבו מהמחשבים פרטים של עשרות מיליוני כרטיסי אשראי. זה חולל נזקים אדירים, גרר תביעות מול חברות הביטוח, נזק של 44 מיליוני דולרים ונזק עקיף עוד גדול יותר. גם eBay נפרצה, כמה חודשים לאחר מכן, ונגנבו ממנה פרטי לקוחות. חברה נוספת שחוותה פריצה היא הום דיפו (Home Deppott), במתקפה של כמעט קופי פייסט מהום טרגט, וגם בנק הענק ג'יי.פי. מורגן צ'ייס (JP Morgan Chase). המקרה הזכור ביותר מהתקופה האחרונה הוא זה של אתר הבגידות אשלי מדיסון".

רון שבילי, מנהל הטכנולוגיות הראשי בקבוצת סלקום. צילום: אביב חופי

רון שבילי, מנהל הטכנולוגיות הראשי בקבוצת סלקום ומומחה בעל ניסיון רב בסייבר. צילום: אביב חופי

הוא הציג את הנתונים האחרונים בתחום, שמאששים את חששותיהם של מנהלי הארגונים כולם. "אחד מכל 1,126 אתרי אינטרנט נגוע בקוד עוין. 20% מהאתרים הם עם חולשות מהותיות, המהוות נקודות נוחות לפריצה. בממוצע, הפריצה תתגלה רק אחרי 205 יום וברוב המקרים, זה לא מתגלה בתוך החברה. בהשוואה לעולם הפיזי, זה נתון דרמטי. מספיק היום שמישהו מהארגון נכנס לאתר נגוע – ואנחנו בסכנה. הסכנה היא לא רק לארגונים גדולים – 25% מהארגונים הבינוניים ו-34% מהבינוניים מותקפים", אמר. שבילי סיכם ונתן ללקוחות העסקיים טיפים ופתרונות מעשיים בעולם הסייבר.

בסיום הכנס התקיימה הרצאת אורח של הכתב והפרשן המדיני של חדשות ערוץ 2, אודי סגל. העיתונאי הוותיק, המסקר בעשרות השנים האחרונות מנהיגים מכל העולם, הציג את הכלים והכללים שהופכים מנהל מוצלח למנהיג, ומה הופך עוד "בוס" למנהיג בחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים