אורקל הקימה מרכז עסקים לשותפיה העסקיים

השירות החדש, Oracle Business Partner Center, מציע ערוצי תמיכה מורחבים, לרבות בטוויטר, ומספק תמיכה מקומית לשותפים בכל עת ובכל מקום ● ג'דסון אלטהוף, סגן נשיא בכיר לבריתות ולערוצים בינלאומיים באורקל: "השקענו רבות כדי לסייע לשותפים להיות מעורבים יותר באורקל כדרך קבע בעל העולם"

14/10/2009 17:55

אורקל (Oracle) הכריזה על הקמת מרכז עסקים לשותפיה העסקיים. ההכרזה היתה חלק מכנס הענק השנתי Oracle OpenWorld, שנערך השבוע בסן פרנסיסקו. השירות החדש, Oracle Business Partner Center, זמין מיידית ומספק תמיכה גלובלית מסביב לשעון ל-21,000 החברים ברשת השותפים של אורקל – בטלפון, בדוא"ל או בערוץ תמיכה בינלאומי חדש בטוויטר (Twitter). השירות החדש ניתן ב-24 שפות שונות ומחליף את מרכזי הפניות האזוריים הקודמים.

יועצי שותפים עסקיים הוצבו בארבעת מרכזי העסקים של אורקל ברחבי העולם ועומדים לרשות השותפים למתן תמיכה בצרכים יומיומיים, להתעדכנות בהיצע הטכנולוגי החדש שאורקל מציעה ובהזדמנויות חדשות להתפתח, להטמיע ולמכור את הטכנולוגיה של החברה. מאורקל נמסר, כי היועצים העסקיים עובדים בשיתוף פעולה קרוב עם צוותי המכירות, התמיכה, האפשור (Enablement) והטכנולוגיה של אורקל על מנת לספק תמיכה עסקית ואדמיניסטרטיבית מהירה ובעלת מומחיות לגבי משאבים וניווט באתרים, עדכונים לגבי חברות, הגשת הזמנות, ניהול הטבות וסיוע טכני. עוד נמסר, כי שירותי התמיכה האישיים, הפרואקטיביים והעסקיים בכל העולם, נועדו לסייע לשותפי החברה לנצל את משאבי ההכשרה והתמיכה של אורקל ולהתמחות. התמיכה תינתן לשותפים לפי רמות חברות.

"השקענו רבות כדי לסייע לשותפים להיות מעורבים יותר באורקל כדרך קבע בעל העולם", אמר ג'דסון אלטהוף, סגן נשיא בכיר לבריתות ולערוצים בינלאומיים באורקל. "השירות החדש לא רק יאפשר לשותפים לנצל טוב יותר כישורים קיימים אלא גם ינחה אותם באיתור משאבי Enablement 2.0 המתאימים כדי להמשיך ולפתח את כישוריהם ולהתמחות כדי להגדיל הכנסות ורווחיות".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים