החל מהחודש הבא: Apple Pay למחזיקי ויזה בבריטניה

בעלי הכרטיסים יוכלו לשלם דרך השירות של אפל בנגיעה קלה בכל מקום שבו מכבדים תשלום ללא מגע באמצעות ויזה

מתי השירות יגיע לישראל? Apple Pay

שירות Apple Pay הולך ומתרחב: ויזה אירופה הודיעה היום (ג') כי החל מחודש הבא יוכלו להשתמש בו מחזיקי ויזה (Visa) בבריטניה.

המשמעות היא כי בעלי הכרטיסים יוכלו לשלם דרך השירות של אפל (Apple) בנגיעה קלה בכל מקום שבו מכבדים תשלום ללא מגע באמצעות ויזה.

באירופה יש כבר יותר מ-2.6 מיליון מסופים ללא מגע של ויזה. בבריטניה לבדה יש 400 אלף מסופים כאלה ב-250 אלף נקודות מכירה. בין היתר, ניתן למצוא אותם ברשתות גדולות כמו בוטס, טסקו ומרקס אנד ספנסר, בתחבורה הציבורית של לונדון ובבתי עסק רבים. גם הבנקים המובילים בבריטניה אישרו את תמיכתם ב-Apple Pay.

מחזיקי כרטיסי ויזה שיבצעו רכישות באמצעות שירות התשלומים של אפל ייהנו מכל ההטבות המוענקות להם כשהם משתמשים בכרטיסי חיוב של ויזה, לרבות אחריות והגנה מפני רכישות לא מאושרות והאפשרות להשתמש בכרטיס ברחבי העולם.

Apple Pay עובד ללא מגע ב-iPhone 6 ,iPhone 6 Plus ובשעון של אפל, ותומך בביצוע קניות ותשלומים באפליקציות באמצעות iPhone 6 ,iPhone 6 Plus ,iPad Air 2 ו-iPad Mini. השירות מקפיד על אבטחה וחיסיון: כאשר מוסיפים לו כרטיס אשראי או כרטיס חיוב, פרטי הכרטיס עצמם לא נשמרים על גבי המכשיר. במקום זאת, המערכת מקצה לכרטיס מספר ייחודי, המאוחסן על גבי המכשיר בצורה מוצפנת ומאובטחת, והוא שמשמש לביצוע התשלומים. כל עסקה מאומתת בעזרת אותה טכנולוגיית הצפנה חזקה, המשמשת לביצוע תשלומים ללא מגע וכן תשלומים רגילים מבוססי שבב וקוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים