אורקל רכשה את הייפרול הישראלית

חברת ההזנק הישראלית מספקת פתרונות להאצת דיווחים כלכליים ושאילתות במערכות BI ● משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בקליפורניה והיא גם מחזיקה מרכז מחקר ופיתוח ביישוב עומר ● לא נמסר היקף העסקה

אורקל (Oracle) הודיעה אמש (ג') על רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית הייפרול (HyperRoll). בהודעה של ענקית התוכנה נמסר, כי חברת ההזנק לא תירכש בשלמותה, כי אם רק "נכסים מסוימים ממנה". הייפרול מספקת פתרונות להאצת דיווחים כלכליים ושאילתות במערכות BI.

הייפרול, לשעבר AplicaTek, נוסדה בשנת 2000 על ידי יוסי כספי, ראובן בקלש, גבי רובין, אמיר רסקין וגיא שקד. על פי פרסומים קודמים, הושקעו בחברה כ-42 מיליון דולרים מכספי קרנות הון הסיכון ורטקס (Vertex), סקויה (Sakoya), גריילוק (Greylock) וקרנות הון סיכון נוספות. גם איתן ורטהיימר הוזכר בעבר כמשקיע בהייפרול. אורקל לא מסרה פרטים על היקפה הכספי של העסקה.

פתרונות הייפרול מסייעים לשפר את הדיווח והביצועים של הניתוחים, מצמצמים את משך כלל תהליך הניתוח והדיווח של הנתונים והמידע המופק מהם, ומשפרים את הניראות של הנתונים הכספיים שמנוהלים. אורקל מסרה, כי בכוונתה לשלב את פתרונות הייפרול כחלק מהתוכנות שלה לניהול ביצועים, והיא תהיה בתוך מערך פתרונות התוכנות לניהול מידע פיננסי שלה. "שילוב הייפרול יביא ליכולות גבוהות יותר של דיווח שיתקבלו אצל הלקוחות", נמסר, "עם רמת אמינות גבוהה יותר של הנתונים ומענה טוב יותר לרגולציות".

משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בקליפורניה והיא גם מחזיקה מרכז מחקר ופיתוח ביישוב עומר. על פי הדיווח של אורקל, ענקית התוכנה תקלוט את עובדיה הישראלים של הייפרול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים